incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feiko B

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2005
Berichten
12
hoi allemaal ...ik kan incredimail niet openen zowel op het bureaublad niet bij de snelkoppeling en ook niet rechtsonder in de taakbalk..alvast bedankt(p.s graag geen antwoord via e-mail kan er niet bij komen):evil:
 
Antwoord via e-mail doen we hier sowiso nooit want wieweet heeft iemand met de zelfde vraag nog wel wat aan ons antwoord.

Weet je waar het programma geinstalleerd staat? en geeft hij een foutmelding? je opent hem nu via snelkoppelingen, maar ga eens naar je c schijf (via deze computer), en dan naar program files, en kijk dan of er een mapje met de naam incredimail of met de merknaam van incredimail staat. Waarschijnlijk wel, en kan je vanuit daar de bron openen van die snelkoppelingen.
Ik hoop dat het lukt!
Succes
 
Al verwijderd en opnieuw geïnstaleerd?
Let op, bij een betaalde versie kan je hem niet zomaar verwijderen en je code opnieuw gebruiken!!!!!
 
is een gratis incridemail maar mijn outlook expres ontvangt ook niks heb ook alles er opnieuw opgezet maar doet niks raaaaaaaaaar
 
heb je een firewall erop staan ( Norton o.i.e.d.) met een email scanner?
 
Al verwijderd en opnieuw geïnstaleerd?
Let op, bij een betaalde versie kan je hem niet zomaar verwijderen en je code opnieuw gebruiken!!!!!
toch wel ... gewoon alle gegevens exporteren terwijl je verbonden bent met internet ... werkt niet als je een patch gebruikte !!
 
Ja, ik weet dat een bepaalde handeling moest doen maar wist niet meer wat!!
 
het is weer goed met de post ik gebruik maar weer gewoon outlook expres bedankt allemaal:D :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan