Hallo experts,
Ik zit met het volgende probleem; In een map staan een aantal files waarin staat beschreven wat te doen als. Dit is inmiddels zo uitgebreid dat opzoeken vrij onhandig is geworden daar er ook overlap van verschillende situaties bestaat.
Ik dacht aan de volgende oplossing; Een Index maken in een Excel bestand met daarin een "box" met steekwoorden, bij het maken van een keuze verschijnen er links naar de betreffende files.
Het gaat om Word en Excel files die dan geopend moeten worden.
Is er iemand die mij met een dergelijke oplossing kan helpen? Als ik een voorbeeldje heb ga ik ervan uit dat uitbreiden en aanpassen wel zal lukken.
Bij voorbaat dank,
Ricky
Ik zit met het volgende probleem; In een map staan een aantal files waarin staat beschreven wat te doen als. Dit is inmiddels zo uitgebreid dat opzoeken vrij onhandig is geworden daar er ook overlap van verschillende situaties bestaat.
Ik dacht aan de volgende oplossing; Een Index maken in een Excel bestand met daarin een "box" met steekwoorden, bij het maken van een keuze verschijnen er links naar de betreffende files.
Het gaat om Word en Excel files die dan geopend moeten worden.
Is er iemand die mij met een dergelijke oplossing kan helpen? Als ik een voorbeeldje heb ga ik ervan uit dat uitbreiden en aanpassen wel zal lukken.
Bij voorbaat dank,
Ricky