individueel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinho

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
79
Ik heb Windows XP, IE 6.0 (meen ik) en Oulook Express 6.0 (meen ik).
In die OE zit in de mappen postvak IN, verzonden items en verwijderde items over de 2000 e-mails en nieuwsbrieven. Ze zijn al gecomprimeerd. Ik zou een (heel) groot aantal mails willen verwijderen - definitief dus - maar je kunt alleen ALLE items in b.v. de map "verwijderde items" selecteren en vervolgens verwijderen. Is er een mogelijkheid om de items apart te selecteren, dus stuk voor stuk, dan weer een paar items laten staan, wéér een paar items achter mekaar selecteren en ook weer een aantal laten staan, enz. enz., zodat alleen de geselecteerde items verdwijnen en er ook een aantal blijven staan in de betreffende map. Op dit moment kan ik alleen een volledige map in een keer verwijderen en dat is niet de bedoeling.
Ik hoop dat m'n probleem een beetje duidelijk is overgekomen en dat jullie me een oplossing kunnen geven.
Groeten,
Martinho
 
Inderdaad Bertus, Selecteer 1 mail die defenitief weg kan, door er 1 maal op te klikken.
Houdt de shift-toets vast en ga met de cursor toetsen naar beneden. Zo maak je een selectie naar keuze. Als het vlugger moet, houdt dan de shift vast en druk op page-down of page up.
Als je klaar bent met selecteren (in de prullenbak of andere map) klik dan op verwijderen.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan