• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Info uit tabel halen

oneilboy

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2019
Kan iemand me helpen aub met het volgende:

In bijlage een deel van een tabel. Als ik de vakken B6 tem B12 zelf invul, dan zou ik automatisch de info (die overeenkomt met wat ik in vak B6 tem B12 zelf heb ingevuld) in vak B13 tem B15 vanuit A1 tem Q6 moeten krijgen.

PS dit is een korte versie van de tabel want die is normaal van A1 tem AR467.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb het gevoel dat je vragen nogal warrig zijn.
Bovendien bevat je voorbeeld geen tabel.
Graag toch wat meer info.

De gegevens die je zelf moet invullen moeten dus exact overeenkomen met de waarden uit de overeenkomstige kolommen van de tabel. Het is dan aan te bevelen om die gegevens te kunnen kiezen uit de unieke waarden van die kolommen. Na selectie van een Origin kun je dan alleen uit de Mode(s) kiezen die bij die Origin mogelijk zijn. Na selectie van Origin en Mode kun je dan alleen uit de Type(s) kiezen die bij die Origin en Mode mogelijk zijn. Etc. E.e.a. is te realiseren middels een Userform met comboboxen.

Verder is het onduidelijk welke Price er getoond moet worden, kolom K?
Zijn de getallen 1 t/m 6 in de kolommen L t/m Q het aantal dat je moet invullen in B12 en de bedragen daaronder de Price?

Een tabel met slechts twee rijen is wat weining als voorbeelddata. Graag wat meer voorbeelddata en wat meer uitleg.

Ik heb geprobeerd het een en ander te ontcijferen van wat je precies wilt.
Hier heb ik zelf mijn twijfels bij, dus laat maar weten of dit klopt en of je het zo wilt.

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan