Hey iedereen,
Ben een nieuwe lid hier, en ook met Excel.
Ik heb gelijk dan ook een vraag omdat bijna niemand me kan helpen in mijn omgeving,
met een spreadsheet voor een privé inkomen en uitgaven voor alleen cruciale vaste lasten zoals:
Huur:
Telefoonkosten:
Zorgverzekerings kosten:
Inboedel kosten:
Uitvaart:
En vervolgens een schema van gemiddelde uitgaven zoals:
Leef geld
en vrijetijds uitgaves
Nou vraag ik dan om hulp met wat informatie waar ik het beste in kan lezen om het zelf te leren maken, want de meeste spreadsheets wat ik heb opgezocht zijn veelste uitgebreid en bevatten dingen die niet nodig zijn.
Zou iemand mij willen voorzien van links met uitleg voor specifieke handelingen om zoeen simpele spreadsheet te maken ?
waarbij je bedragen kan invoeren en het automatisch aftrekt en/of optelt ?
Alvast bedankt,
Gr, Ginh.
Ben een nieuwe lid hier, en ook met Excel.
Ik heb gelijk dan ook een vraag omdat bijna niemand me kan helpen in mijn omgeving,
met een spreadsheet voor een privé inkomen en uitgaven voor alleen cruciale vaste lasten zoals:
Huur:
Telefoonkosten:
Zorgverzekerings kosten:
Inboedel kosten:
Uitvaart:
En vervolgens een schema van gemiddelde uitgaven zoals:
Leef geld
en vrijetijds uitgaves
Nou vraag ik dan om hulp met wat informatie waar ik het beste in kan lezen om het zelf te leren maken, want de meeste spreadsheets wat ik heb opgezocht zijn veelste uitgebreid en bevatten dingen die niet nodig zijn.
Zou iemand mij willen voorzien van links met uitleg voor specifieke handelingen om zoeen simpele spreadsheet te maken ?
waarbij je bedragen kan invoeren en het automatisch aftrekt en/of optelt ?
Alvast bedankt,
Gr, Ginh.