Ingame autoclicker maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

thechib12

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
757
Ik wil graag een autoclicker maken (visual basic 2008), die ik als ik aan het gamen ben, bijv met enter aan kan zetten
Wie heeft hier de code voor, of kan me hier bij helpen

mvg thechib12
 
Je vraagt iets, met weinig info zodat wij snel even alles in elkaar knippen en plakken!
Je moet zelf ook een begin proberen te maken. En als je zelf al niks kan type,... tja... dan word het wel moeilijk...!!!!
 
zoek eens wat info naar de
Code:
sendKeys()
functie. Aanzetten 'op afstand' (ofwel, terwijl je in een game zit oid) is lastig, maar kan met de
Code:
GetAsyncKeyState
api.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is dat ik nog niet zo veel visual basic kan:(
ik weet wel dat ik een timer moet gebruiken enzo.
maar ik zoek dus de code voor de timer, dat je autclicked in de game
 
Sendkeys klopt zoiezo niet.
Mouseclickdown was het geloof ik.
Zoek anders op youtube naar autoclicker vb.net
 
oplossing

muis aansturen is eigelijk heel makkelijk

maak een klas aan

csmuisklikken

en zet er de volgende code in

Public Class csMuisKlikken
Public Declare Sub mouse_event Lib "user32" Alias "mouse_event" (ByVal dwFlags As Long, ByVal dx As Long, ByVal dy As Long, ByVal cButtons As Long, ByVal dwExtraInfo As Long)
Public Const MOUSEEVENTF_LEFTDOWN = &H2 ' left button down
Public Const MOUSEEVENTF_LEFTUP = &H4 ' left button up
Public Const MOUSEEVENTF_MIDDLEDOWN = &H20 ' middle button down
Public Const MOUSEEVENTF_MIDDLEUP = &H40 ' middle button up
Public Const MOUSEEVENTF_RIGHTDOWN = &H8 ' right button down
Public Const MOUSEEVENTF_RIGHTUP = &H10 ' right button up
End Class

plaats nu op de formulier een timer met de naam timer1
plaats nu op de formulier de volgende code

Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
csMuisKlikken.mouse_event(csMuisKlikken.MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, 0, 0, 0, 0)
csMuisKlikken.mouse_event(csMuisKlikken.MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0)
End Sub

Private Sub Form1_KeyDown(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.KeyEventArgs) Handles MyBase.KeyDown
If e.KeyCode = Keys.S Then
Timer1.Enabled = True
Timer1.Start()
ElseIf e.KeyCode = Keys.E Then
Timer1.Stop()
ElseIf e.KeyCode = Keys.Escape Then
Application.Exit()
End If
End Sub
End Class


ps. hoe kun je tinymce integrieren in .net
(de omgeivng waar je dit bericht mee post)
 
class

ga op je project naam staan en kies add new item

nu kies jnu class

class word gebruikt bij oa. oop ,google maar is

als je vragen hebt post maar , zal morgen deze post wel even verbeteren moest ff snel snel

class gebruik je als iets meerdere keren voorkomt

overerving iets wat je vaak doet met classes

maak je bijv. class dier
met daarin de atrributen
leeftijd
naam
aantal poten
etc.

en die kun je dan bijv. overerven aan de klas , hond of kat etc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan