Hey allen,
Ik heb een macro-vraagje...
Ik ben op zoek naar een macro die cellen kopieert in de ene sheet en deze gegevens plakt in de andere sheet.
Praktisch: de verkoopgegevens worden per maand opgeladen per sector. Telkens er een nieuwe maand bijkomt wordt deze als een nieuwe rij ingevoegd.
Bv
Sector Period Tot Amount
Halle Jan 5
Feb 7
Vilvoorde Jan 8
Feb 10
Er komt een nieuwe maand en deze wordt ingevoegd.
Sector Period Tot Amount
Halle Jan 5
Feb 7
Ma 5
Vilvoorde Jan 8
Feb 10
Ma 5
Dit zijn de brongegevens. Van hieruit worden deze gegevens gekopieerd naar een andere sheet waar je het volgende krijgt:
Sector Period Tot Amount
Halle Jan 5
Halle Feb 7
Halle Ma 5
Vilvoorde Jan 8
Vilvoorde Feb 10
Vilvoorde Ma 6
Zoals je ziet gebruik ik deze sheet voor pivot tables.....
Zit er al een halve maand mijn hoofd op te breken. Ik kan wel een macro schrijven om dit voor 1 maand te doen, maar niet om dit te herhalen tot december...
Kan er iemand helpen?
Frederik
Ik heb een macro-vraagje...
Ik ben op zoek naar een macro die cellen kopieert in de ene sheet en deze gegevens plakt in de andere sheet.
Praktisch: de verkoopgegevens worden per maand opgeladen per sector. Telkens er een nieuwe maand bijkomt wordt deze als een nieuwe rij ingevoegd.
Bv
Sector Period Tot Amount
Halle Jan 5
Feb 7
Vilvoorde Jan 8
Feb 10
Er komt een nieuwe maand en deze wordt ingevoegd.
Sector Period Tot Amount
Halle Jan 5
Feb 7
Ma 5
Vilvoorde Jan 8
Feb 10
Ma 5
Dit zijn de brongegevens. Van hieruit worden deze gegevens gekopieerd naar een andere sheet waar je het volgende krijgt:
Sector Period Tot Amount
Halle Jan 5
Halle Feb 7
Halle Ma 5
Vilvoorde Jan 8
Vilvoorde Feb 10
Vilvoorde Ma 6
Zoals je ziet gebruik ik deze sheet voor pivot tables.....
Zit er al een halve maand mijn hoofd op te breken. Ik kan wel een macro schrijven om dit voor 1 maand te doen, maar niet om dit te herhalen tot december...
Kan er iemand helpen?
Frederik