Inhoud beoordelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindscanner

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2012
Hallo,

Graag zou ik jullie 'ongezouten' mening willen over mijn site http://www.cafeproat.be
De bedoeling van deze site is dat ik hier en daar info pluk van het web en deze dan op de blog/entertainment site plaats,met soms een bron vermelding bij als ik de tekst letterlijk copy/paste heb gedaan.

Het ontwerp heb ik 'niet' zelf gemaakt enkel hier en daar een kleine tweak die ik dan ook weer gevonden heb op het web of hier op het forum gesteld heb (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/746876-categorie-tekst-op-afbeeldingen ) meteen nogmaals een bedankje hiervoor aan Csshunter.

Waar het nu eigenlijk meer om draait is de inhoud.

-Is deze aantrekkelijk genoeg voor de lezer?
-Zijn de categorieën goed verdeeld?
-De kleuren,maken ze je niet blind?
-Zou het niet beter zijn dat ik de categorieën nog eens splits?
bv:'Video' > humor > fail > game trailers
-Meerdere soorten leesvoer/kijkplezier toevoegen (ik denk bv tutorials,gratis software)

Nogmaals graag je ongezouten mening,ik kan best tegen een stootje en hieruit kan men ook het best leren zeg ik altijd :thumb:

Dank u

Een donkere achtergrond is prettig voor een lezer vooral 's avonds/'s nachts. Compleet zwart in deze opzet trekt niet helemaal lekker naar mijn mening. Te veel verschil in donker/licht verhouding

Wat onderscheid jouw website van een website als 9gag, dumpert of dergelijke?
Ik snap dat je entertainment wil bieden maar het is meer van hetzelfde.

Als jij nu ook nog tutorials of gratis software gaat toevoegen is een mogelijkheid, echter waar past dat in het originele model van jouw website?

Dank je wel voor je mening Killermenace

Een donkere achtergrond is prettig voor een lezer vooral 's avonds/'s nachts. Compleet zwart in deze opzet trekt niet helemaal lekker naar mijn mening. Te veel verschil in donker/licht verhouding

De kleuren combinatie heb ik eigenlijk via colour trends sites gevonden.

Wat onderscheid jouw website van een website als 9gag, dumpert of dergelijke?
Ik snap dat je entertainment wil bieden maar het is meer van hetzelfde.

Hier wringt het schoentje ook een beetje bij me vandaar ik ook ergens iets zoek wat dan toch een beetje uitspringt.

Als jij nu ook nog tutorials of gratis software gaat toevoegen is een mogelijkheid, echter waar past dat in het originele model van jouw website?

Deze begrijp ik niet goed,meschien omdat ik belg ben :P

Toen jij over je website hebt nagedacht (of niet) heb je een doel gekozen voor je website. Wat komt er op te staan, in welke format, wat is mijn doelgroep, etc.

je hebt nu een website gemaakt die gefocussed is op grappige en 'nieuwswaardige' dingen.
Waar past gratis software of tutorials in dat plaatje?

*bloos* Daar sla je de nagel op de kop!

Om eerlijk te zijn heb ik het domein al 2 jaar,ik was eerst gestart met een gratis blog van google (cafepraat) later is dit veranderd naar cafeproat omdat ik over men site vertelde op café (je kent dit wel onder drinkmakkers) en wij hebben nogal een raar dialect zo spreken we eigenlijk cafeproat uit als kafeeproot..

Nu was de bedoeling om hier alle soorten onderwerpen op te zetten (je weet wel op café wordt er over alles wat gepraat) en hier blijf ik namelijk een beetje hangen...
Zoals je zelf zegt het is weer meer van het zelfde en dit punt wil ik breken vandaar ook deze topic.

Ik zou graag van de mensen willen horen (liefst recht voor de vuist) wat er aan de site kan veranderen ik wil hier een paar ideeën opdoen en die dan 'proberen' te realiseren want ik hang aan het design van de site af (free wordpress themes) omdat ik zelf geen CSS/PHP/HTML kan en de codes die ik aan de site verander is meestal copy/paste.

Dus mensen hou jullie niet in en laat maar komen!

killermenace jij bent de eerste die reageerde en me ook meteen op beide voeten zet,waarvan ik nu nog meer besef dat de inhoud toch anders moet om het aantrekkelijker te maken voor de bezoekers.
Bedankt hiervoor!

Het grote punt waar de meeste websites op mislopen is een niet goed uitgedachtte basis. Heb je van te voren niet goed vastgelegd wat precies jouw doel(groep) is voor de website, dan zal je daar ook nooit aan kunnen voldoen.

Als jouw doelgroep je drinkbuddies is, dan kan het in de huidige opzet van waarde zijn.
Je zou dan lokale nieuwtjes / weetjes er op kunnen zetten in een grappige context. De algemene nieuwtjes kunnen mensen wel van de grotere websites halen.
Kan jij dan op die manier je website 'aan de man/vrouw' brengen dan kan het echt leuk worden. Je kan dan ook een aparte focus maken op de partners bijvoorbeeld om die er bij te berekken en op die manier verder uit te breiden.

Het belangrijkste eerst is dat jij vast hebt staan wat jij precies met de website wil en hoe wil je dat bereiken.

Ik heb de site min of meer aangepast met die codes die ik begrijp,ook de kleuren zijn veranderd en de indeling ook iets of wat,maar krijg hier net te lezen in een andere topic (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/750624-categorie-tekst-op-afbeeldingen-%28deel-2%29)
waar ik een vraag had gesteld in verband met een code da de site niet overzichtelijk is :(

Ik dacht net de de opstelling goed was,dus mag ik weer achter de schrijftafel en uit dokteren hoe het beter kan.

Iedere tip is welkom :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan