Hallo,
Ik heb een bestand in Excel 2003 waar in één tabblad per lid een report staat. Ik wil voor ieder lidnr. een apart excel document wegschrijven waarin zijn gegevens staan. Dus voor lidnr. 1 is dit dus bereik B2:J6 (zie bijlage).
Ik heb in bijgaand document 4 leden opgenomen, maar in werkelijkheid gaat het om veel meer, waardoor dit niet meer handmatig te doen is. Kan iemand mij op weg helpen met een macro in VBA? Let op mijn kennis van VBA code is zeer beperkt, dus als er uitleg bij kan heel graag.
Alvast dank.
Gr.
R.
Ik heb een bestand in Excel 2003 waar in één tabblad per lid een report staat. Ik wil voor ieder lidnr. een apart excel document wegschrijven waarin zijn gegevens staan. Dus voor lidnr. 1 is dit dus bereik B2:J6 (zie bijlage).
Ik heb in bijgaand document 4 leden opgenomen, maar in werkelijkheid gaat het om veel meer, waardoor dit niet meer handmatig te doen is. Kan iemand mij op weg helpen met een macro in VBA? Let op mijn kennis van VBA code is zeer beperkt, dus als er uitleg bij kan heel graag.
Alvast dank.
Gr.
R.