• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

inhoud tabbladen verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, bedankt werderom voor je positieve feedback. Maar ik heb geen flauw idee waar ik hem moet plaatsen.
Excuus voor mijn onwetendheid.:(
 
Laatst bewerkt:
Maak in uw bestand een Blad LOG (zoals in mijn voorbeeld) (of kopieër mijn LOG blad naar jou bestand)
Dan Alt+F11-> links ThisWorkbook sectie openen en de code van mijn voorbeeld toevoegen.
 
Mij lijkt dit wel voldoende.

Code:
Private Sub Workbook_Open()
  Sheets("LOG").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 2) = Array(Environ("Username"), Now)
End Sub
 
Hallo allemaal,

Hartelijk dank allemaal!!
Het werkt uitstekend!!

:thumb:
:)
 
Probleem opgelost!!

Hallo allemaal,

Als men ingelogd heeft kan men de gegevens invoeren, en vervolgens opgeslaan. Maar dan wordt ook het bestand gesloten. :confused:
Kan ik het ook zo maken dat men terug gaat naar het "log in" tabblad?

Het is geen ramp verder, zoals nu werkt het ook prima. :thumb:

Groeten Henk
 
Laatst bewerkt:
Er zal vast iets staan als:
Code:
thisworkbook.close

Haal dat weg.
 
dank voor hulp

Hallo Harry bedankt voor je reactie,

Mijn idee is niet werkbaar. Ik kan mensen wel laten inloggen op hun tabblad, maar als men, aan het eind van de werkdag bij "bestand opslaan" nee kiest , zijn alle mutaties verloren. Ik laat het zoals het is. Hartelijk dank.

:thumb:
 
Klinkt logisch; ben je de hele dag aan het muteren en dan sla je het bestand niet op.:rolleyes:
 
Dan laat je het bestand toch automatisch opslaan bij het afsluiten met 'Before_close'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan