inkomende mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

feestploegske

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
390
Ik gebruik WinXP pro en outlook express, bij inkomende mail moet ik "in.telenet.be" ingeven volgens de provider (Telenet), en deze werkt dan goed.
Maar na het terug opstarten van de pc, staat er bij inkomende mail "127.0.0.1" en dan komen er geen mails meer binnen, ik kan dan nog wel verzenden.
Om mijn mail te lezen, moet ik dus telkens "127.0.0.1" veranderen naar "in.telenet.be". Dit laatste wordt dus niet onthouden.
De instellingen van outlook express zijn dezelfde die ik op mijn andere pc gebruik, en daar werkt het wel perfekt.
 
wat is je virusscanner/securitysuite?
en heb je telenet easycare ?
 
Laatst bewerkt:
virusscanner Norton Internet Security, 't is nog allemaal nieuw, een Dell PC.
Een online scan gemaakt, maar niks vreemd gevonden....... Ewido bracht enkele cookies in beeld, maar verder ook niets.
Easycare brengt ook geen soelaas.
 
heb je al eens je email-acound verwijderd
en daarna eens opnieuw instellen
 
easycare : verwijderen !

norton instellingen nakijken ...
dacht dat enkel versie 2001 mailaccounts aanpaste, maar blijkbaar doen de nieuwe dat ook ...
 
vergissing

Serverdude,
Ik heb mij vergist in virusscanner, 't is niet Norton maar McAfee internet security suite.
Sorry voor de vergissing, maar ik heb al een paar jaar geheugenproblemen.....vandaar.
In elk geval, ben ik blij met alle hulp.
Dat de virusscanner de instellingen eventueel kan veranderen, was ook mijn eerste gedacht, maar ik zou echt niet weten hoe ik dat daar kan oplossen.
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan