Ik print heel onregelmatig; de ene keer gaat er 100 vel in een week doorheen en dan staat de printer weer een paar maanden uit. Gevolg is dat de cartridges iedere keer uitgedroogd zijn als ik iets wil printen en ik dus een slechte afdrukkwaliteit heb, of iedere keer cardridges kan vervangen of een uur ofzo bezig ben om 'm weer aan de praat te krijgen.
Ik zit nu te twijfelen of een (relatief goedkope) kleurenlaserprinter iets voor mij zou zijn.
Nu heb ik ergens de Samsung CLP-320 zien staan voor een euro of 100. Zou dit voor mij een goed alternatief zijn tov mijn huidige inktjet?
En klopt het inderdaad wat er gezegd wordt over toner, dat deze jaren goedblijft, ook al gebruik je de printer nauwelijks?
Groet, Rob
Ik zit nu te twijfelen of een (relatief goedkope) kleurenlaserprinter iets voor mij zou zijn.
Nu heb ik ergens de Samsung CLP-320 zien staan voor een euro of 100. Zou dit voor mij een goed alternatief zijn tov mijn huidige inktjet?
En klopt het inderdaad wat er gezegd wordt over toner, dat deze jaren goedblijft, ook al gebruik je de printer nauwelijks?
Groet, Rob