Inlezen vanbestanden Limewire ontzettend traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
Als ik limewire opstart en de gedeelde mappen aangeef, gebeurt het inlezen van deze mappen met 5000 bestanden erg traag en het cpu gebruik is tegen de 100%. Ik heb alles uitgezet en dan nog leest hij 100 bestanden in 6½ minuut. Dat betekent ruim 5 uur bezig.
Ik heb 512 mb geheugen en een celeron 2,93 Ghz, is dat alweer te langzaam?
 
Ik heb ook een uurtje geleden LimeWire er op gezet.
Al 2 keer aan en uit gehad maar Limewire liep zo zwaar dat ik er nauwelijks iets bij kon doen.

Lijkt me meer een LimeWire probleem.
Ligt echt niet aan je systeem.
 
Als ik wat met Limewire doe,ga ik in de tussen tijd altijd maar even de hond uitlaten.:p
 
Als ik wat met Limewire doe,ga ik in de tussen tijd altijd maar even de hond uitlaten.
:D :D :D Nou, dan loop je zeker de hele avond!
Ik zoek een alternatief voor WinMx maar vind Limewire maar niets :(
Volgens mij kun je beter op KaZaa Light gaan zitten voor MP3. Lijkt me niet al te riskant.
Eventuele downloads dan met torrents.
Ik mis WinMx :mad:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door ElineK
het cpu gebruik is tegen de 100%. Ik heb alles uitgezet en dan nog leest hij 100 bestanden in 6½ minuut. Dat betekent ruim 5 uur bezig.
Ik heb 512 mb geheugen en een celeron 2,93 Ghz, is dat alweer te langzaam?
Geplaatst door Elisa
Ik heb ook een uurtje geleden LimeWire er op gezet.
Al 2 keer aan en uit gehad maar Limewire liep zo zwaar dat ik er nauwelijks iets bij kon doen.
Geplaatst door BANDIT123
Als ik wat met Limewire doe,ga ik in de tussen tijd altijd maar even de hond uitlaten.:p
Vreemd. :confused:
Windows 98SE, 1000 MHz Pentium III en 384 MB geheugen. Inlezen van 100 bestanden duurt krap 90 seconden en het processorgebruik ligt daarbij tussen de 30 en 50%. (Het inlezen van bestanden hoeft overigens maar één keer te gebeuren.) LimeWire gebruikt ongeveer 15 MB geheugen - niet echt veel dus.
Ik kan daarnaast nog probleemloos Dreamweaver, Windows Media Player en PSP gebruiken. :)
Over de download-snelheid (rond de 100 kB/sec bij 1024 kbps) heb ik ook niets te klagen en tijdens het downloaden ligt het CPU-gebruik ergens rond de 25%.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook geen problemen met limewire, maar heb wel vaker gehoord dat op sommige pc's limewire erg traag kan zijn. Kan aan java liggen (maakt Limewire gebruik van) kijk of je de niewste versie van java hebt.
Een goed alternatief voor limewire is Bearshare, die maakt gebruik van het zelfde netwerk, maar gebruikt geen java.
 
Kan aan java liggen (maakt Limewire gebruik van)
Dat zou je moeten kunnen controleren als je Java even uitschakelt. Ga ik morgen doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan