inlog en ww wordt niet onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Bij het aanzetten van de computer wordt automatisch ook windows live messenger opgestart.
Tot voor kort werkte dit perfect maar nu moet ik elke dag opnieuw mijn ID invoeren en mijn wachtwoord.
Een vinkje zetten in de drie vakjes die op die pagina staan helpt niet, na het uitzetten en weer aanzetten van de computer is het weer hetzelfde.
Mijnnaam@live.nl en mijn wachtwoord worden niet meer onthouden.
Als ik windows live messenger direct na het opstarten afsluit en ik wil windows live mail openen dan hetzelfde liedje, er is iets mis gegaan met onthouden.
Ik werk nog steeds met XP met alles erop en eraan en dat geeft verder geen enkel probleem.
Op zich een kleine moeite natuurlijk om even na het opstarten mijn ID en ww in te vullen maar het heeft automatisch gewerkt en dat zou ik graag weer terug hebben.
Graag hulp in deze en bij voorbaat mijn dank.
Belinda

Dit heb ik op een forum kunnen vinden.

Zorg wel dat je voor de zekerheid in regedit -> bestand even een backup exporteert van je register. Mocht het niet helpen (na herstarten) dan kan je de backup weer terugzetten,

1. Click Start > Run
2. Type: regedit and go to:

HKEY_USERS\S-1-5-21-796845957-926492609-725345543-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

Set the value AppData to a data value of %USERPROFILE%\Application Data

Bedankt voor uw support en hoewel ik na wat zoekwerk deze sleutel heb kunnen vinden en aanpassen gaf het toch niet het gewenste resultaat.
De bc maar weer terug gezet en vul nu gewoon even naam en ww in, nogmaals bedankt voor de moeite.
Belinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan