Inlog problemen Server

Weet je waar het bestand staat dat je wilt downloaden? Is daar iets over verteld?
Aan Putty heb je denk ik niks, tenzij je bedreven bent met alle commando's. WinSCP is makkelijker.
Maar je moet ook weten wat je moet zoeken.
 
De mail is van Simon ,de maker van Putty ;
Dit ziet er prima uit voor mij! U bent succesvol ingelogd op uw
MOI Pro.

De groene tekst "[root@MOIPro ~]#" is een opdrachtprompt, vergelijkbaar met "C:\>"
op Windows. Het wacht op je om een commando te typen dat de MOI Pro
Begrijpt.
Pak nu de handleiding van Moi Pro of wat je via andere wegen als commando's kunt gebruiken om er mee verder te gaan.
Want daar wordt op gewacht volgens de mail van Simon.

Eea wat je aan iconen op de desktop hebt staan, lijkt me richting streaming of TV-zenders ontvangen/decoderen te gaan? Ik zit daar niet in, maar met Google kom ik dat wel al snel tegen. Daar zijn toch vast meer mensen mee bezig. Voor de rest is het echt een raadsel obv de info wat er aan de hand is, ben geen Pro of super ervaren Linux user, maar wel een redelijke.
 
Ff een andere vraag wat hoort bij mijn vragen.
hoe open ik een pdf -bestand ,met welke App.
Werk nu veel en zoek veel op met een Lenovo laptop ,en die vraagt als ik iets wil openen .
met welke App ?!
 
Heb het apparaat hier naast mij staan ,met een netwerk-kabel verbonden aan de Kpnbox 12.
En toch geeft hij in de Display aan , Disconnected .
Terwijl als ik inlog in de Kpnbox ,zie ik hem staan ?! Apart
En display geeft aan : WLANO Disconnected
 
Ff een andere vraag wat hoort bij mijn vragen.
hoe open ik een pdf -bestand ,met welke App.
Werk nu veel en zoek veel op met een Lenovo laptop ,en die vraagt als ik iets wil openen .
met welke App ?!
Start hier even een nieuw topic voor.
 
Heb het apparaat hier naast mij staan ,met een netwerk-kabel verbonden aan de Kpnbox 12.
En toch geeft hij in de Display aan , Disconnected .
Terwijl als ik inlog in de Kpnbox ,zie ik hem staan ?! Apart
En display geeft aan : WLANO Disconnected
WLAN is WiFi. Dus hij is verbonden met een netwerkkabel.
 
WLAN is WiFi. Dus hij is verbonden met een netwerkkabel !?!
daar snap ik iets niet ,en in de kpnbox 12 staat er ; LAN / Ethernet 1 / Filter ja (?)
 
Ja, disconnected 'is niet verbonden'. Dus hij is niet verbonden via Wifi.
En je ziet hem in je KPNbox staan als bekabelde LAN-verbinding.
Dat is dan toch prima?

Ik zie hier niks verkeerds.
 
weet ik veel ,vraag het aan de techneuten onder ons.
En je denk dat iedereen zo'n specifieke server thuis heeft staan? ;)
Ik snap dat je aan het experimenteren bent, maar de wereld van IT is heel breed. En los daarvan weet ik niet waar je op vastloopt.
Dit begint meer te neigen naar vragen zonder enig doel. Ik zou zeggen: Download de manual van die server, en ga op de ontdekkingstour.
 
Nee , maar wel techneuten en huismussen.
want daar wordt je hier van. een huismus
 
Er zitten hier vast een hoop techneuten, maar zoals ik al zei: De wereld van IT is breed, en niet iedereen heeft ervaring met specifieke hardware. Wat jij hebt is behoorlijk specifiek, en de kans lijkt mij klein dat je hier de juiste zal vinden die je stap voor stap kan begeleiden. Misschien op het professionele Tweakers met 1,3 miljoen leden, maar dan raad ik je met klem aan om goed de FAQ's en de forumregels te lezen, want met de insteek van hier nu geef ik geen grote kans dat je topic lang open zal blijven. Ik wil niet vervelend zijn, maar daar wordt wel een duidelijk zichtbare zelfredzaamheid verwacht, wat ik hier nog niet echt zo van je zie (we zitten al op 53 posts in een dag tijd).

Ik heb geen idee wat je precies wilt, maar een paar opties:
- Lees de manual van je server, en ga lekker de boel verkennen
- Doe ervaringen op door veel te googlen
- Kijk of er supportforums zijn die speciaal voor dit apparaat zijn

En als het stuk is: probeer een reset!
 
Is dat ding niet gewoon te resetten naar fabrieksinstellingen?
Of als de firmware niet meer in orde is, heeft TBS dan een procedure om deze opnieuw te uploaden?
 
zelfs de technische staf van TBS-technologies weet het niet.


Deze TBS club heeft een eigen forum?
Hun onderschrift klopt met wat jij schrijft.
Code:
Copyright © 2005 - 2024 TBS Technologies .
Ben je al op het forum geweest om te posten? Google translate kan je helpen als jouw Engels niet goed genoeg zou zijn.

Andere optie:
Zou je ook de weblink naar hun hardware waar je gebruik van maakt kunnen posten?
Lukt dat niet kun je dan schematisch opgeven hoe de verbindingen lopen, minimaal alleen maar de namen anders, geen login gegevens.
Zonder een achtergrond verhaal / meer info komen we niet verder als je het zo algemeen houdt als een Wifi probleem.

Het is nu en anders niet mogelijk om een voorstelling te maken van jouw situatie, mss wil je dat ook niet zo precies kwijt (?), maar verwacht dan geen effectieve respons van ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan