inloggen op een web site

Status
Niet open voor verdere reacties.

kripac

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2010
ik ben gebruiker van windows 8.0 en internet explorer

Wanneer ik inlog op de website van een bank , kan ik mijn gegevens niet selecteren op invullen ; maw reageert niet. Ik heb bij een vorig bezoek mijn vaste gegevens bewaard : optie bij het inloogen.

Wanneer ik mij echter opnieuw aanlog op de computer als gast en dan deze site opvraag lukt het mij wel de gegevens in te vullen.

Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen, heeft dit iets te maken met cookies , zoja hoe deze te verwijderen.

Alvast bedankt

ik gebruik ing homebank

Hoe moet ik de cookies aanpassen ?

Welke gegevens....
Ik kan uit je beschrijving weinig nuttige info halen, en aangezien nog niemand anders heeft gereageerd anderen ook nog niet...
Hoe kom je eigenlijk bij dat cookie verhaal? Staat er dat je dat moet doen?

oke , een 2 de poging om het probleem uit te leggen.

ik gebruik windows 8 , en wens ing home banking te gebruiken via de ing website homebanking.

Daar heb ik bij een vorig een bezoek mijn vaste gegevens : naam + nr , via de optie gegevens bewaren ? laten opstaan. op deze manier moet je niet altijd deze gegevens opnieuw ingeven , bewaren is een optievakje.

Nu log ik terug in op die site , doch mijn vaste gegevens zijn niet zichtbaar , en kan ze zelfs ook niet meer manueel gaan ingeven , (ook via selectie ,) is er geen enkele reactie van de site.

Wanneer ik de computer opstart als gast gebruiker ; dan lukt alles wel normaal op de site. ( gegevens zijn niet verdwenen)

Ik heb geen idee wat het probleem is , ik dacht aan cookies of een andere instelling

Vandaar mij vraag om hulp op dit forum , ik hoop dat het nu duidelijk is .

Om wat dingen uit te sluiten, ik neem aan dat je in België woont ?

Verder, weet je zeker dat je de echte site te pakken hebt en niet één of andere phishing site ?

ik woon inderdaad in belgie , en de site is www.ing.be de gewone site , is veilig

ik gebruik dus windows 8 , en de laatste internet explorer.

er is geen knipperende cursor zichtbaar in het vak ing id

cache/tijdelijke bestandjes en geschiedenis en cookies leegmaken , zal ik dan ook eens proberen , maar hoe - of waar zit dit in windows 8. ben geen computer expert.

alvast bedankt , voor alle hulp

Maar als je gekozen hebt voor het bewaren van je invulgegevens, dan hoef je zelf toch helemaal niks in te vullen ?

door het verwijderen van cache etc? (voor het geval dat iemand met hetzelfde probleem zit)

Ja , cache verwijderen , met wachtwoorden.

met dank voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan