Inloggen zonder account lukt niet in win 8.1 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Eerder volgens mij wel gelukt met aanbevolen optie. Echter volop aan het experimenteren met de nieuwe windows en niet alles zit al lekker in de vingers. Ik log nu in ( moet ) met msn account en wachtwoord. Dit wil ik niet meer want is niet nodig en ook te ingewikkeld. Run met netplwiz ( uitvoeren) en schakel inloggen met account uit in het te verschijnen windoowtje. Als ik dan daarna inlog krijg ik tot mijn verbazing twee inlog mogelijkheden; de oude en een extra gebruiker en allebei wachtwoord behoeftig. Weet iemand hoe het wel moet en hoe het komt dat de aanbevolen methode tot deze absurditeit leidt?
 
Eerder volgens ... absurditeit leidt?

Als het goed is kunt u naar uw pc-instellingen gaan en dan naar accounts en dan kunt u klikken op koppeling verbreken maar het is echter wel aanbevolen om met uw outlook(live msn hotmail) account in te loggen omdat een aantal van de Windows 8.1 diensten dit vereisen
 
Stond al op opgelost. Maar bedankt. Probleem zat um in : na run>netplwiz> window met gebruiker> eerst gebruiker blauw maken, dus niet de "tussenkleur" wat dat ook te betekenen moge hebben en dan pas afvinken en daarna nog weer even jazeker paswoord in ander windoowtje. In vorige windows kon je al die veiligheidsdingetjes uitzetten, want hoe gek wil je gemaakt worden..in win8 moet ik het nog even vinden, want goed verstopt zoals zoveel andere vertrouwde dingetjes..:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan