inlogprobleem hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent2601

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
82
Beste mensen,

Ik heb een probleem met inloggen in hotmail.com
Vul mijn adres in en wachtwoord en bij het aanklikken om in te loggen krijg ik vervolgens een scherm met de mededeling:

"de webpagina kan niet worden weergegeven"
mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Dit probleem krijg ik zowel op mijn laptop, desktop, mobiele telefoon en ook op werkcomputer.

Echter mijn partner heeft geen enkel probleem met inloggen.

Wie o wie kan mij a.u.b. helpen met dit probleem.

Alvast hartelijk dank voor de reacties.
 
Tip:

Krijg je dezelfde melding als je inlogd op Outlook.com?

----

Misschien werkt het om je wachtwoord even te veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi AnonymousDutch, op outlook.com krijg ik dezelfde melding.
Het wachtwoord veranderen zou ik niet weten hoe dat nu moet want ik kom mijn hotmail.com niet in.
 
Je zou het kunnen doen bij: "Heb je geen toegang tot het account?" bij Hotmail.com.

Te vinden onder het inlogvak.
 
kan dat geen kwaad dan ? niet dat ik dadelijk helemaal niet meer kan inloggen ?
Het vreemde is dat ik wel mijn skydrive op kan.
Lijkt me dan niet dat het een wachtwoord probleem is....
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat je dan wel op Skydrive kan inloggen, des ondanks zou ik toch even je wachtwoord veranderen via SkyDrive.

Heb je toevallig een proxy ingesteld? Probeer het eens via een andere browser.

Staat er ook nog een foutcode bij?

Is dit trouwens altijd al geweest of sinds vandaag of enkele dagen pas? Het kan dan namelijk een storing zijn of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Nee er staat geen foutcode bij, heb ook geen proxy ingesteld, zou niet eens weten hoe dat moet.
Het begon vanmiddag op het werk, heb er toen geen aandacht aan besteed maar nu thuis heb ik het ook, mijn partner kan wel gewoon inloggen.
 
Hmmm,

Dan ben ik bang dat ik momenteel even geen andere oplossing weet. Misschien iemand anders nog?

Veel succes in iedergeval!
 
Hartstikke bedankt in ieder geval voor je reacties.

Hopelijk heeft iemand anders nog een idee ?
Blijkbaar is mijn account dus niet geblokt want kom gewoon op skydrive, echter niet in mijn mail, dan zegt deze webpagina kan niet worden weergegeven.
Mijn partner heeft geen probleem met inlogen.
 
Ik zou eens een andere browser proberen. En als je Internet Explorer gebruikt. Doe dat eens in Private-navigatie. Daarna kan je nog eens proberen. Als dit niet lukt. Ben ik ook ten einde raad. Maar anders een Mailtje naar microsoft zal wel goed zijn. Dan ze je even een andere e-mail moeten gebruiken.
 
Maak is een fake mail aan,
Kan je vanaf dat fake mail op Hotmail komen?

Edit: Je opgegeven link kan ik ook niet benaderen vanaf Chrome en andere browser's,
Volgens mij wordt je door gelinkt naar een pagina die niet beschikbaar is?

5wf775.png
 
Laatst bewerkt:
ja mijn partner kan wel gewoon in hotmail.
Verder kan ik ook gewoon in mijn account zoals skydrive.
Het probleem ligt hem dus duidelijk om op de pagina te komen van mijn mailbox.
outlook.com geeft hetzelfde probleem, tevens heb ik dit op elke pc waar ik probeer in mijn mail te komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde probleem als hier beschreven wordt.

Ik kan inloggen op al mijn andere accounts behalve mijn hoofdaccount. Ik hoop dat dit een probleem vanuit hotmail is en niet vanuit mijn account.

Via mijn desktop (win7 ) kan ik niet inloggen ( via chrome, firefox, IE niet )
Via mijn laptop (win7 ) kan ik niet inloggen ( via chrome, firefox, IE niet )
Via mijn mobiel (android ) kan ik niet inloggen

uiteraard al cookies en alles verwijderd. Reboot uiteraard.

Het scheelt dat ik niet de enige ben
 
Hey Thijs92,
Echt enorm vaag dit he.
Exact hetzelfde als wat jij omschrijft.

Het enige wat wel lukt is als ik op mijn android telefoon via k-9 mail handmatig mijn mail binnenhaal (dus niet via pushmail).
Ik kan dus wel mijn mail op die manier binnenhalen.
Dat wijst erop dat het niet te maken heeft met 1 of andere hackpoging ofzo aangezien ik gewoon in mijn account kan.
Erg vervelend want ik heb op mijn hotmail allerlei mappen staan met mailtjes en info.
Hou me a.u.b. op de hoogte als er iets wijzigd in jou situatie.
 
Vincent,

kijk even hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...ok)-opent-niet?p=4677231&posted=1#post4677231

Nog geen oplossing maar misschien is het onderhoud van de server (hoop ik echt)

Ik heb mijn hotmail gekoppelt aan mijn gmail en ik kan net als jou via een omweg mijn postvak in. Ik hoop gewoon dat dit vanzelf over gaat maar ik krijg het wel een beetje benauwd van deze situatie, haha

Ik blijf proberen en als ik weer via hotmail erin kan laat ik het direct weten op dit forum.
 
Gisteren ( 8-10-12 ) rond 14:30 voor het laatst ingelogd.

Gisteravond lukte dat niet meer.

Vandaag 11:53 ( 9-10-12) nog steeds niet.

Bij jou?
 
Bij mij lukt het ook nog niet.
kon verder via google ook niet echt soorgelijke problemen vinden (buiten de "echte" internet problem dan), wat dit uiteraard niet is aangezien het op elke pc is, werk/thuis/mobiel.
 
hetzelfde liedje

Via google kwam ik hier terecht en heb me nu aangemeld.
Ook ik heb helaas dit probleem.
Diverse oplossingen die besproken worden op diverse fora heb ik geprobeerd maar helaas allemaal zonder enig resultaat.
In het hotmail account van mijn partner kan ik wel inloggen, zowel thuis als op mijn werkplek.
Verder kan ik nog in mijn agenda, skydrive en accountinstellingen komen. Ik zie ook wel dat er mail is ontvangen maar helaas kan ik er niet bij.
Gelukkig heb ik mijn hotmail account thuis ingesteld in Thunderbird en dat werkt wel. Dus dat is wel een tip voor het geval je dit (nog) niet hebt ingesteld. Hij haalt je mail dan wel binnen en je kunt ook wel verzenden.

Hoe dan ook, het frustreert wel enorm dat ik niet online mijn mailbox kan bereiken.
Ik heb dit sinds gisteren zo ineens vanuit het niets. Wat me ook irriteert dat je nergens normaal iemand kunt bereiken van microsoft voor dit soort problemen. Alles lijkt in een cirkeltje te werken als je op zoek bent naar een oplossing voor je probleem of in ieder geval de melding er van.

Nu heb ik het achtergelaten op een forum van microsoft, daar werd ik naar toe verwezen. Het is iig iets maar vooralsnog geen oplossing en ik zou het prettiger vinden om een helpdesk te kunnen bereiken waar ik mijn probleem exact weer zou kunnen geven en kunnen delen.

Zodra iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag. En ik ben "blij" dat ik niet de enige ben die hier tegen aan loopt. Ook vond ik via google ook al berichten van het jaar 2005 met dezelfde problemen en ook van andere jaren. Dus je zou toch zeggen dat een oplossing voorhanden zou moeten zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan