inlogprobleem hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Ev1970 nou ik zou zeggen welkom bij dit probleem hahaha.
Ook ik heb gezocht om bij microsoft enigzins dit probleem te posten, ik heb het gisteravond ook ergens gepost op een forum van microsoft, ik denk dat we het hier over hetzelfde forum/helpdesk hebben. ook ik heb hier nog geen antwoord op gekregen.
Ik zag daar wel threads met enigzins dezelfde strekking van het probleem als wij, maar als je dan de reacties leest van de mensen daar die het probleem zouden kunnen oplossen dan denk je "hmmmmm, je kopt de vraag weer direct terug naar poster".
En daarna is het dan stil, m.a.w. je vind daar ook geen oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Ja erg vervelend. Het is nu al ruim 24 uur volgens mij dat het niet bereikbaar is. Ik hoop dat microsoft ook weet dat sommige mensen niet kunnen inloggen
 
Ja ik wilde het net posten Lynn zag het ook staan, er is dus een probleem bekend, echter houd het hotmail forum de kaken stijf op elkaar........
 
Ook sinds gistermiddag hetzelfde probleem.
Was al flink aan het stressen omdat ik ook mijn email check op het werk en daar ook de foutmelding kreeg.
Wil liever geen virussen overbrengen naar mijn werkplek ;-)
 
Ook welkom VanOlst, op dit moment weet ik even niet wat er gedaan kan worden, op het hotmail forum zijn al verschillende threads verschenen, op allestoringen.nl word ook melding gemaakt van dit probleem, de enige die achter blijft is Microsoft blijkbaar.
 
Net thuis ben ik eens ff aan het prutsen gegaan en nadenken over wat er nu anders is aan mijn account t.o.v. die van mijn man.
Het verschil zit 'm in het feit dat mijn account geupgrade heb naar outlook.com en die van mijn man (nog) niet. Dat is zo het enige wat ik kan bedenken. Dus mijn vraag aan degenen met hetzelfde probleem; hebben jullie je account ook geupgrade naar outlook.com?
 
@ev1970 Nee, ik heb mijn account niet geupgrade naar outlook.com. Ik kon er gistermiddag nog gewoon in, was nog wel ingelogd maar had het scherm niet openstaan. Een paar uurtjes later kon ik er dus niet meer in. Voor de rest niets gedownload, geupload of geupgrade.
 
Bij mij hetzelfde verhaal als bij Lynn. Heb niks met Outlook gedaan (tenminste niet bewust).
 
Probeer je DNS cache eens leeg te maken,

Windows Vista/7:

Klik op de knop ''Start''.

Typ ''Opdrachtprompt'' in het zoekvak,

Klik in de lijst met resultaten met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Typ het volgende bij de opdrachtprompt: ipconfig /flushdns

Windows XP:

Start » Alle programma's » Zoek het mapje ''Bureau-accessoires'' & klik erop » Rechtermuisklik op ''Opdrachtprompt'' & Kies ''Als Administrator uitvoeren''
Typ nu: ipconfig /flushdns
 
Laatst bewerkt:
Dank je maar er gebeurt niets helaas.
En het zou ook niets uit moeten maken aangezien ik wel in de account van mijn man kan komen.
Als er iets in het cache zou moeten zitten dan zou het toch voor beiden gelden? Of niet?

En met outlook.com bedoel ik het nieuwe programma wat hotmail nu gaat gebruiken en waar je gebruik van kunt maken...je kunt weer terug naar hotmail zelf maar dan moet je wel in je inbox in kunnen loggen en dat wil nu dan net niet.
 
Volgens sommige sites wordt gezegd dat inloggen in skydrive een oplossing zou moeten bieden maar bij mij werkt dat helaas niet!:evil:
 
Bedankt voor het meedenken poekje.

Ik heb ook nooit een upgrade naar outlook.com gedaan het inloggen in skydrive had ik ook gelezen, echter geen resultaat.
Tocht grappig dat het op dat zogenaamde microsoft forum angstvallig stil blijft, gewoon 1 grote fake volgens mij.
 
Hmm..
Heb je laatst nog wat veranderd aan je ''hotmail'' account?
 
Hallo Poekje,

Er verschijnen wel heel veel berichten nu van mensen met hetzelfde probleem op het www als je google gaat raadplegen. Het groeit gestaag. Ik zou zeggen: gelukkig maar, dan voel je je ook niet zo alleen roepende in de woestijn;)

Ben bang dat er iets niet in orde is met hotmail....tis bij mij iig zo vanuit het niets begonnen.
 
Goedemorgen,

Ik kan inmiddels weer inloggen. Heb er zelf niks aan gedaan.
Ben dus nog wel benieuwd wat nou het probleem was.

Ga er vanuit dat jullie er ook weer in kunnen?
 
Yep, hier ook sinds hedenochtend!
Het probleem zal dan opgelost zijn voor iedereen hoop ik...
 
@vincent2601 Dit was inderdaad een beetje vaag, niemand weet waar het nu precies aan lag. Gelukkig doet alles het weer. Nu maar hopen dat het zo blijft.
 
Hartstikke fijn, ik ga deze thread dan nu op opgelost zetten.
Iedereen bedankt voor het meedenken met eventuele oplossing, in dit geval zat het dus aan de Hotmail kant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan