Inlogproblemen: Afgemeld worden bij het inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgilst

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Ik heb een paar gebruikersaccounts aangemaakt, maar als ik bij deze probeer in te loggen, word ik automatich uitgelogd. :(

Ik heb zelf Windows 7 van HP.

Antivirus software heeft vandaag nog een grote scan gedaan. Het is Norton 360.

Is hier een oplossing voor?

Bastiaan van Gilst

Maar hij geeft ook geen foutmelding. Is het misschien een virus dat het blokkeerd ofzo?

Ik zou eens proberen in de veilige modus op te starten. Als je daar ook problemen hebt lijkt het me verstandig een systeemherstel te starten met de Windows DVD (indien je deze hebt uiteraard). Kom je wel in veilige modus (opstarten en f8 indrukken) dan kun je daar je systeem herstel uitvoeren of opstart items uitzetten om te zien of daar iets bij zit dat het veroorzaakt (zie onderstaande link) en vervolgens de pc eens volledig scannen voor virussen. Klinkt namelijk als een virus issue. Ook kun je virussen scannen voor Windows geladen is. Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook wel kunnen met Norton. Daar is echter wel een opstart cd voor nodig.
http://support.microsoft.com/kb/929135/nl

Laatst bewerkt:
Ok: Word je ook afgemeld op de (Beheerders-)account waarop je de Norton scan hebt uitgevoerd? Dus word je alleen afgemeld als je naar een van de nieuw aangemaakte account gaat?

Dan kan het nl. standaard zo ingesteld zijn dat de nieuwe gebruiker bij de eerste aanmelding het wachtwoord moet wijzigen...

Niks virus dus... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan