Als ik op mijn laptop invoer doe via het toetsenbord krijg ik andere tekens.
Letters of cijfers worden helemaal niet weergegeven.
De input verandert in een keer naar hoofdletters (zonder dat capslock aanstaat)
Ook worden invoervelden in 1 keer gevuld met de volgende tekens: ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;

Deze automatische invoer kan ik op dat moment niet stoppen of verwijderen waardoor ik geen invoer kan doen.
Ik heb direct al een probleem bij het inloggen op windows vista. Ik moet daar het wachtwoord opgeven wat natuurlijk niet lukt. Dit kan ik nog wel omzeilen door input via een toetsenbord simulatie.
Het ligt niet aan de toetsenbordinstelling deze staat goed n.l. op Verenigde Staten (internationaal)
Is dit een hardware probleem of heb ik te maken met een spyware of virus.
Ik heb mijn laptop beschermd met McAfee Security center.
Graag hulp bij mijn probleem.
Letters of cijfers worden helemaal niet weergegeven.
De input verandert in een keer naar hoofdletters (zonder dat capslock aanstaat)
Ook worden invoervelden in 1 keer gevuld met de volgende tekens: ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;

Deze automatische invoer kan ik op dat moment niet stoppen of verwijderen waardoor ik geen invoer kan doen.
Ik heb direct al een probleem bij het inloggen op windows vista. Ik moet daar het wachtwoord opgeven wat natuurlijk niet lukt. Dit kan ik nog wel omzeilen door input via een toetsenbord simulatie.
Het ligt niet aan de toetsenbordinstelling deze staat goed n.l. op Verenigde Staten (internationaal)
Is dit een hardware probleem of heb ik te maken met een spyware of virus.
Ik heb mijn laptop beschermd met McAfee Security center.
Graag hulp bij mijn probleem.