Hoi
Ik ben momenteel bezig met een txt file via VBA te inserten in een bestaande tabel
ik gebruik momenteel volgende code: het probleem is, dat hij alles goed uitvoert.
Ik heb het ook al manueel geïmporteerd, de velden kloppen EN er is data aanwezig.
Maar hij voegt gewoon niets toe aan de tabel. Ik Call deze functie op een knop, hij voert het zogezegd uit, maar er gebeurd niets :/. als ik maar 1 kolom toevoeg dan doet hij het perfect :/
Iemand ideetje?
Ik ben momenteel bezig met een txt file via VBA te inserten in een bestaande tabel
ik gebruik momenteel volgende code: het probleem is, dat hij alles goed uitvoert.
Ik heb het ook al manueel geïmporteerd, de velden kloppen EN er is data aanwezig.
Maar hij voegt gewoon niets toe aan de tabel. Ik Call deze functie op een knop, hij voert het zogezegd uit, maar er gebeurd niets :/. als ik maar 1 kolom toevoeg dan doet hij het perfect :/
Iemand ideetje?

Code:
Private Sub Invoegen()
tab_ = Chr(9)
Dim Technical_Type As String
Dim sql As String
Open "D:\CompactReport.txt" For Input As #1
LCnt = 0
Do While Not EOF(1)
LCnt = LCnt + 1
Line Input #1, Lijn$
Lijn$ = Replace(Lijn$, Chr(34), "")
Lijn$ = Lijn$ & tab_
LijnLen = Len(Lijn$)
x1 = 1
FCnt = 0
Do While x1 < LijnLen
FCnt = FCnt + 1
x2 = InStr(x1, Lijn$, tab_)
Veld$ = Mid(Lijn$, x1, x2 - x1)
Select Case FCnt
Case 3
TTnr$ = Veld$
Case 44
Pnr$ = Veld$
Case 45
Rev$ = Veld$
Case 43
lvl$ = Veld$
Case 47
Qtity$ = Veld$
Case 49
Ref$ = Veld$
Case 50
Desc$ = Veld$
Case 63
ECO$ = Veld$
Case 62
Dat$ = Veld$
Case 62
EGP$ = Veld$
End Select
x1 = x2 + 1
Loop
CurrentDb.Execute "INSERT INTO compactreport_Output( Technical_Type, Part_Number, Revision) VALUES (" & TTnr$ & "," & Pnr$ & "," & Rev$ & ");"
Loop
Close #1
MsgBox "Aantal lijnen: " & Str(LCnt), , "Sessie Voltooid"
End Sub