Inspiratieloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hartelijk dank voor die tip (ook all was die niet voor mij bedoeld ;))

De website is tot zo ver af.
Alleen de content nog wat niet echt lukt, Ik heb wel alle 3 de delen gelezen en
een beetje een idee gekregen van hoe het hoort.

Vanmiddag of morgen ga ik over op een nieuwe host i.p.v. zelf hosten,
en dan wil ik hem wel afhebben.

Er is nog 1 nadeel ik heb nog geen Portfolio items.

Op/Aanmerkingen Suggesties Tips enz. altijd welkom:)
http://test.roboticprogrammer.com/

With all do respect, ik vind dit persoonlijk een heel erge frontpage uitstraling hebben.

Probeer meer gebruik te maken van de technieken die er allemaal al zijn, je kunt met Photoshop echt geweldige ontwerpen maken.

Ik weet hoe lastig het is om een goede layout voor een website te maken en een leuke website ter inspiratie zoeken valt zeker niet mee, al helemaal niet als je een beetje vernieuwend wilt zijn.

Probeer eens om niet alleen maar met blauw te werken, en. Wat je nooit moet doen is op een website zetten dat er nog geen inhoud voor de pagina is of dat er nog aan gewerkt word, laat dan de pagina maar weg.

Bovendien is je css nog steeds niet valid.

De css zal nooit worden gevalideerd ivm CSS3 maar voor CSS2 vind hij geen fouten.

Ik zal is proberen in photoshop ik heb pas wat goede tutorials gezien via een link in dit topic.
De indeling kan ik gewoon houden gewoon de lay-out veranderen is niet zo een probleem.

Het spijt me echt, maar zowel CSS3 en CSS2 worden niet zonder fouten gevalideerd, je zou er voor kunnen kiezen om in plaats van met CSS rounded corners te maken in photoshop de corners te maken in de vorm van een afbeelding.

Als je een ontwerp in photoshop hebt gemaakt zie ik hem graag.

Het spijt me echt, maar zowel CSS3 en CSS2 worden niet zonder fouten gevalideerd, je zou er voor kunnen kiezen om in plaats van met CSS rounded corners te maken in photoshop de corners te maken in de vorm van een afbeelding.
Het is een kwestie van tijd voordat dingen als ronde hoeken wel valideren.

wanneer je (in firefox) op contact tab drukt, verspringt de site iets naar links.

het ziet er inderdaad al een stuk beter uit. het is verder wachten op content en verdere uitwerkingen en functies voordat we een duidelijke volgende test kunnen doen. ik denk dat je het er het meest aan hebt om nu weer eens flink aan de slag te gaan en ons later weer eens vragen om te testen.

Ik doe altijd op meerdere browsers testen,
welke resolutie heb je? want bij mij is heel de site in een scherm te zien.

Ik ben nu van alles aan het proberen in photoshop cs4 het programma is vrij makkelijk maar een goed design bedenken is nog moeilijk.

Ondertussen ook een nieuwe naam bedacht en dat helpt met het design.

YingYangWebdesign

Alweer Tips Suggesties Op/Aanmerkingen zijn altijd welkom;)

Als ik een op/aanmerking mag plaatsen...

[Hard-maar-waar-mode]
Ik vind het vrij ironisch, dat je onze hulp nodig hebt om een website te maken voor je webdesignbedrijf. Zonder de hulp van Helpmij.nl heb je eigenlijk helemaal niets. De oude website is 0.0% representatief voor een webdesignbedrijf en daar zul je geen klanten mee binnenhalen. Dan kom je hier tips vragen, je toont vrij weinig eigen initiatief en wilt nog steeds een webdesign-"bedrijfje" runnen? Lijkt me persoonlijk een heel slecht plan.

Om eerlijk te zijn, was ik een jaar of 5 geleden precies zo als jij. Ik dacht ook even een webdesignbedrijfje te beginnen en boy, kwam ik van een koude kermis thuis. M'n eigen kunnen zwaar, maar dan ook echt zwaar, overschat en ondanks de vele brieven die ik naar lokale ondernemers stuurde, kreeg ik maar geen opdrachten, de gesprekken die ik kreeg liepen op niets uit, etc.

Rond die tijd ging ik me verdiepen in PHP, MySQL en later Javascript. Toen kwam ik erachter dat dat veel meer iets voor mij was. Creatief ben ik namelijk nauwelijks, dus websites ontwerpen is aan mij niet besteed en eerlijk gezegd ben jij volgens mij ook niet erg creatief.

Mijn tip aan jou is dus, zorg dat je HTML en CSS kennis van bovengemiddeld niveau is, ga dan eens beginnen aan PHP, MySQL en als je wilt Javascript en ga webapplicaties ontwikkelen. Je bent graag met websites en dergelijke bezig, dat heb je wel laten zien, maar PHP Development is denk ik veel meer jouw dingetje.

En niet proberen geld te vragen voor een service die je niet kunt leveren. Dus niet je diensten als webdesigner aanbieden.
[/Hard-maar-waar-mode]

Dit klinkt allemaal heel hard, maar geloof me, je gaat er zelf ook achterkomen. Het is niet zo makkelijk als het lijkt om in die business geld te verdienen.

Yin en yang ?

Klinkt ongeveer net zo 'zweverig' als het project waar je nu mee bezig bent.
Het een zou het ander aan moeten vullen en daar is in dit geval helemaal geen sprake van.
Kennis en design zouden inderdaad samen moeten gaan en daar is in jouw geval ook geen sprake van.

Was bezig met een reactie , toen ik het bericht van Erik zag en kan zijn reactie alleen maar beamen.

Bekwaam je verder én zoek een 'creatieveling'.

No offense.

Wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/Yin_en_yang

Laat je ons binnenkort het resultaat zien ?

Ik ben het helemaal eens met Erik en Ronnie. Ben zelf ook echt een developer, en geen designer. Werk momenteel met iPod Touch / iPhone webapplicaties en heb hier al verschillende opdrachten ontvangen, waaronder een vrij groot bedrag voor een website. Ik maak voor mijn eigen websites veel gebruik van PHP en ben laatst weer een nieuw project begonnen voor Helpmijers, zoals je misschien al in dit forum hebt gezien. Ik zou je echt aanraden: gewoon lekker developen en als je echt een website-bedrijfje wilt opzetten probeer een webdesigner te vinden.

Na het lezen van deze berichten, ben ik erachter gekomen dat een paar mensen die ik ken ook websites designen
ik heb ze gevraagd om er een voor mij te ontwerpen, zelf ben ik natuurlijk ook bezig omdat ik ondanks dat ik meer
programmeur ben toch ook de design kant wil beleven.
Ondertussen ben ik ook mezelf aan het verdiepen in jQuery alhoewel ik daar niet afhankelijk wil zijn.
want sommige mensen willen alleen nog Joomla Drupal en jQuery en kunnen bijna zelf niks schrijven.

De templates kun je hier vinden :
http://84.27.246.64/Space/Brian/Templates/

De index van die map geeft wat informatie voor de mensen die er aan werken omdat ze niet altijd op
dezelfde momenten online zijn als mij.
De layouts kun je gewoon beoordelen als je wilt.

Brian van der Horst

Laatst bewerkt:
Nummer 1:
Is al een stuk beter dan wat je had, echter, de tekst mag nog iets netter verticaal gecentreerd worden in de tabjes aan de linkerkant.
Let erop dat je logo aan de onder en bovenkant een beetje afgeplat lijkt (de glow er omheen).
Het lettertype van "text here please" moet ook echt veranderen.

Nummer 2:
Ik vind het niks, doet me denken aan één of andere slechte mafia game of zo, en dat terwijl ik die dingen nooit gespeeld hebt. Komt met name door het lettertype in het menu

Nummer 3:
Is volgens mij alleen nog maar een achtergrond, maar wel een achtergrond die de basis kán vormen voor iets heel moois. Probleem is alleen dat je die wel moet kunnen repeaten, horizontaal zou dat nu wellicht nog kunnen (durf ik niet met zekerheid te zeggen), verticaal kan dat nu niet. Verticaal maakt of zich niet zo heel veel uit, omdat je de background-position ook op fixed kunt zetten.

Nummer 4:
Staat niets in.

Tot slot, wat wel vrij slordig is, het is YinYang en niet YingYang.

@ErikBooy007

Nummer 1:
Heb ik even het photoshop plaatje neer gezet hier zie je hem compleet.

Nummer 2:
Lettertype is aangepast.

Nummer 3:
De achtergrond bestaat uit 2 delen 1 is vast en de 2e is aanpasbaar aan de hoogte dat is op dit moment alles wat ik ervan weet

Nummer 4:
Ze begint hier pas aan in het weekend als het goed is ivm een bruiloft

Bedankt:D

Nou sommige bedrijven in Oss ken ik al en de service is belabberd ik heb sommige meerdere emails gestuurd, ter sollicitatie of informatie of als ik een fout op hun website zag maar nooit een antwoord gekregen.

Maar ik zal me aanmelden als het mogelijk is
anders zal dat over een half jaar zijn, als ik 18 ben en me kan inschrijven bij de KvK

Edit :

Sorry,
Het is tijdelijk niet meer mogelijk om zelf aan te melden.

Helaas kreeg ik dit te zien toen ik me wou aanmelden.

EDIT2:
Ik heb het logo laten aanpassen en ze nu op vergelijking :
http://84.27.246.64/Space/Brian/Logo-Vergelijken.png

Ik vind persoonlijk de linker mooier, wat is uw mening?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan