Inspiratieloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoboticPro

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
De laatste tijd ben ik bezig met het herbouwen van mijn eigen website maar ik ben steeds niet tevreden met het ontwerp.
Ik zit nu al aan versie 9 sinds maart zo ongeveer en het ontwerp komt maar niet

Hoe zorgen jullie voor een mooi en aantrekkelijk design?

Ik laat mijn site ook keuren door een vaste groep en die vinden donkere kleuren niet in de smaak vallen hoe denkt u erover?

Brian van der Horst

ik zou om te beginnen die fade weglaten. gewoon een duidelijke afscheiding tussen achtergrond en 'container'. geen aflopende randjes dus. daarnaast denk ik dat zwart wel als achtergroundkleur kan, maar niet als er zulk felgroen boven zit. dat geeft niet echt een professionele uitstraling.

probeer eens de layout van helpmij na te maken bijvoorbeeld. niet overkopieren maar namaken. dan kom je vanzelf wel op punten waarvan je denkt 'dit is (niet) goed'

Ik raad je aan eens een paar 'free website template' websites te bekijken en daar inspiratie op te doen. Niet de templates daadwerkelijk gebruiken, maar een beetje ideeën opdoen.

Het duurde even voor ik reageerde,
maar ik ben er weer.

http://test.roboticprogrammer.com/

Is waar ik op ben gekomen, ik heb even een pauze genomen(vakantie) en ik was wat op helpmij aan het surfen en ineens kwam het ontwerp :D:D:D

Wat is uw mening?

Bedankt

Dankjewel;)

Als je nog op/aanmerkingen hebt, tips suggesties fouten, Don't en Do's laat het me weten:)

Brian

Wat je er ook van maakt , denk wel aan de spelling. Gevalideert ?!

Je zegt dat je website HTML valid is, maar dat is je website niet, even aanpassen dus.
© test.roboticprogrammer.com 2010 Sitemap
Validatie : HTML CSS

Vanmiddag zodra mijn cms erin zit doe ik valideren en daar komen alleen de links over heen zodat je naar de validatie site word gebracht.

Mijn css word nooit goed gevalideert omdat ik css3 gebruik om mijn menu af te ronden.

Het is tijdelijke inhoud dus ik ga dan geen aandacht verspillen aan de validatie,

Zodra de site af is word het eruit gegooid en dan let ik wel op de spelling.

Laatst bewerkt:
Het is tijdelijke inhoud dus ik gaan dan geen aandacht verspillen aan de validatie,

Zodra de site af is word het eruit ge gooit en dan let ik wel op de spelling

De spelling van de inhoud van je berichten is ook tijdelijk ? Maak me ernstige zorgen. :confused:

Ik heb het aangepast, dat was gewoon slordig geschreven. :rolleyes:

Ik zal vanaf nu wat meer op mijn spelling gaan letten.

Nog een tip dan maar, verlaat "Times New Roman" en zoek een ander lettertype... En nee, ook geen "Comic Sans MS"... :P

Ik heb nu een nieuw font : Arial, Helvetica, sans-serif
De site is gevalideerd. Behalve de CSS omdat de validatie geen CSS3 doet...

Het CMS gedeelte is ook goed gegaan aan de website kant.
alleen het admin paneel nog.

Ik ga dadelijk de 4 delen lezen en hopelijk een tekst schrijven.

Suggestie, Op/Aanmerkingen, Tips altijd welkom.

Brian

http://test.roboticprogrammer.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan