Sinds een paar weken heb ik een nieuwe computer, met Windows XP service pack3.
Al na enkele dagen nadat ik windows geínstalleerd had, en er nauwelijks programmas geinstaleerd waren, kreeg ik al diverse meldingen(zie hieronder) en nu lijkt er geen eind aan te komen;
- iexplore; er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
- explorer; er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
- drwatson32; "idem"
die vallen het meeste op,
Dan krijg ik ok nog vaak meldingen zoals bij "bijlage 1" (dit gebeurt wanneer ik een tijd bezig ben op de computer en ik op het "bureaublad weergeven" icoon op de taakbalk klik
Verder krijg ik ook wel eens meldingen van windows DEP dat een programma geblokkeerd is of zo iets
Dus veel problemen. Ik heb mijn pc gescand op virussen, er werden 2 trojaanse paarden gevonden, maar die zijn reeds verwijderd. Na een herstart weer een scan gedaan, en daar werd niets gevonden.
Lijkt dit meer op een softwarematig probleem of kan het ook aan de hardware liggen:
Harde schijf: seagate 500 GB
Voeding: Cooler Master RealPower M620 620watt
Videokaart: Sapphire HD4850 met drivers van ATI.com
CPU: intel E8400
geheugen: Kinsten Hyperx 2 GB met CL4-4-4-12
mobo: Asus P5Q (P45 chipset)
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Al na enkele dagen nadat ik windows geínstalleerd had, en er nauwelijks programmas geinstaleerd waren, kreeg ik al diverse meldingen(zie hieronder) en nu lijkt er geen eind aan te komen;
- iexplore; er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
- explorer; er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
- drwatson32; "idem"
die vallen het meeste op,
Dan krijg ik ok nog vaak meldingen zoals bij "bijlage 1" (dit gebeurt wanneer ik een tijd bezig ben op de computer en ik op het "bureaublad weergeven" icoon op de taakbalk klik
Verder krijg ik ook wel eens meldingen van windows DEP dat een programma geblokkeerd is of zo iets
Dus veel problemen. Ik heb mijn pc gescand op virussen, er werden 2 trojaanse paarden gevonden, maar die zijn reeds verwijderd. Na een herstart weer een scan gedaan, en daar werd niets gevonden.
Lijkt dit meer op een softwarematig probleem of kan het ook aan de hardware liggen:
Harde schijf: seagate 500 GB
Voeding: Cooler Master RealPower M620 620watt
Videokaart: Sapphire HD4850 met drivers van ATI.com
CPU: intel E8400
geheugen: Kinsten Hyperx 2 GB met CL4-4-4-12
mobo: Asus P5Q (P45 chipset)
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Bijlagen
Laatst bewerkt: