Installatie Adobe Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

URLeraar

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Binnenkort zal ik bij iemand Adobe Reader installeren.
Die persoon heeft wel (nog) geen internet en woont nogal ver. Ik zou graag hebben dat het dus van de eerste keer lukt.

Vraag: wanneer ik het installatiebestand download, zal ik Adobe Reader kunnen installeren zonder nog eens op het internet te moeten gaan.

Ik meen mij te herinneren dat Adobe Reader soms nogal omslachtig is om te installeren.

Mijn computer is de laatste tijd nogal onstabiel en ik zou het dus liever niet op mijn computer proberen.

Misschien is er wel een goede ziel die het installatiebestand van Adobe Reader wil downloaden op bijv. een USB-stick om vervolgens Adobe Reader te installeren zonder contact te maken met het internet om te zien of het lukt.

Alvast bedankt

:thumb:

Ik weet niet of je in het bezit bent van je moederbord cd-rom, daar staat vaak Acrobat reader ook op.

Nee. ik heb installatiebestand reeds op USB-stick staan (laatste versie vanop hun website).
Computer is vrij recent. Win XP draait erop.

Het installatiebestand alleen is niet voldoende, dat is maar 500k ofzo. Als je dat bestand opstart, begint een veel grotere download (ong. 25 MB) waarvoor je op internet moet.

ai, andere oplossing mogelijk?

Of dus, best even wachten tot er internet is.

Euh... weet niet of dit de juiste plaats is voor die vraag, maar mijn zoon kent wel 1 en ander van informatica en 1maal internet er is zou hij mijn vriend die dus nogal ver woont vanop afstand kunnen helpen. om bijv. de reader te installeren, maar ook antivirus, firewall enz...

Ieman die een freeware programma kent waardoor mijn zoon een andere computer vanop afstand kan bedienen?

Geplaatst door URLeraar
ai, andere oplossing mogelijk?

Of dus, best even wachten tot er internet is.

Euh... weet niet of dit de juiste plaats is voor die vraag, maar mijn zoon kent wel 1 en ander van informatica en 1maal internet er is zou hij mijn vriend die dus nogal ver woont vanop afstand kunnen helpen. om bijv. de reader te installeren, maar ook antivirus, firewall enz...

Ieman die een freeware programma kent waardoor mijn zoon een andere computer vanop afstand kan bedienen?

Thuis gebruik ik remote desktop (of 'extern bureaublad') om op mijn werk-pc in te loggen... http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/extern_bureaublad.aspx

Groet,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan