installatie probleem Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Dan ben je waarschijnlijk vergeten om eerst de download distributiemap volledig leeg te maken, dit om fouten te voorkomen.
Deze map moet eerst volledig leeg zijn. C:\Windows\SoftwareDistribution\Download "...... ik ben dat niet vergeten beste Irisss want zo had ik het ervoor geprobeerd zoals jij beschreven had maar bij mij lukte dat niet zodus op mijn manier lukt het altijd bij iedereen ! :thumb:
En mijn foto bovenaan bewijst het dat ik gelijk heb, anders zou ik het niet posten op het forum ;)
Ik heb nu de map "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download "" leeg gemaakt, echter het probleem blijft het zefde

------->FOUT!

ik heb het zelf zo gedaan met mijn windows pc, want ik kreeg ook een reservatie en had nadien verschillende keren een update windows 10 ontvangen maar het mislukte altijd!
Ik was dat wachten voor niks beu en die mislukkingen door windows update, dat ik het zelf heb ondernomen om windows 10 (iso-file) te downloaden via LINK en nadien via microsoft die windows tool gedownload om die iso file van windows 10 bootable te maken, van daaruit begin je windows 10 te installeren via usb of dvd ;)

Bekijk bijlage 243091

Spooky, niet iedereen is even goed in het aanpassen van een computer. Ik heb totaal geen computer technische kennis, en durf dus niet niet zo maar van alles aan te passen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Okey ik begrijp je wel hoor Cortrans, ik zal je proberen te leiden hoe je stap voor stap windows 10 gaat installeren op je pc :
1- kijk eerst naar welke versie je nodig hebt om windows 10 te installeren, kijk op je eigenschappen van je computer welke bit versie het heeft, de 32 bit of de 64 bit?
2- download windows 10 pro van deze LINK
3- download dan de microsoft usb/dvd tool van de microsoft website
4- open je microsoft usb/dvd tool om je windows 10 iso- bestand die je ervoor binnengehaald hebt bootable te maken
5- kijk naar deze video verder ...

succes :thumb:

Laatst bewerkt:
tja, mijn Engels is nu ook weer niet het "je van het". ik durf het niet echt aan. ben ik dan ook mijn originele licentie kwijt van Windows 7 als ik dit doe??? Daarom prefereer ik de officiële update van Microsoft, dan blijft deze behouden......

maar momenteel voor een jaar is windows 10 gratis te upgraden , dus of je nu je licentie wil behouden of niet het maakt niet uit want je krijgt van microsoft een legale nieuwe versie windows 10 met activatie erbij ;)
maar als je niet zeker van je stuk bent is het beter niets te doen en gewoon maar af te wachten of er ooit een upgrade ga komen .... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan