Cortrans
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2009
Ik heb nu de map "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download "" leeg gemaakt, echter het probleem blijft het zefde"Dan ben je waarschijnlijk vergeten om eerst de download distributiemap volledig leeg te maken, dit om fouten te voorkomen.
Deze map moet eerst volledig leeg zijn. C:\Windows\SoftwareDistribution\Download "...... ik ben dat niet vergeten beste Irisss want zo had ik het ervoor geprobeerd zoals jij beschreven had maar bij mij lukte dat niet zodus op mijn manier lukt het altijd bij iedereen ! :thumb:
En mijn foto bovenaan bewijst het dat ik gelijk heb, anders zou ik het niet posten op het forum![]()
------->FOUT!
ik heb het zelf zo gedaan met mijn windows pc, want ik kreeg ook een reservatie en had nadien verschillende keren een update windows 10 ontvangen maar het mislukte altijd!
Ik was dat wachten voor niks beu en die mislukkingen door windows update, dat ik het zelf heb ondernomen om windows 10 (iso-file) te downloaden via LINK en nadien via microsoft die windows tool gedownload om die iso file van windows 10 bootable te maken, van daaruit begin je windows 10 te installeren via usb of dvd
Bekijk bijlage 243091
Spooky, niet iedereen is even goed in het aanpassen van een computer. Ik heb totaal geen computer technische kennis, en durf dus niet niet zo maar van alles aan te passen.
Laatst bewerkt door een moderator: