Mijn computer is weer aardig langzaam aan het worden dus ik vind het wel weer eens tijd worden om XP pro opnieuw te installeren. Ik volg gewoon de standaart instructie's zoals ik altijd doe, maar dit keer is er iets hardwarematigs veranderd: Ik heb 2 extra hardeschijven erbij.
Nu ga er iets niet goed. Na het laden van de installatie CD vraagt windows op welke hardeschijf hij geinstalleerd wilt worden. Ik kies dan mijn C:\ schijf, die 80GB groot is.
Wanneer ik dit gekozen heb krijg ik echter een error. Ik moet installatie bestanden naar mijn Z:\ schijf kopieren of iets dergelijks? Ik wil helemaal niets installeren op m'n Z! Daarop staan bestanden die zeker niet verwijderd mogen worden.
Weet iemand waarom hij niet mijn C:\ wilt pakken en wat ik eraan kan doen?
NB: Op het moment heb ik het als volgt ingestelt:
H:\ - 80 GB - Windows hardeschijf
Y:\ - 250 GB - Bestanden
Z:\ - 250 GB - Bestanden
Als ik de installatie opstart geeft 'ie echter het volgende weer:
C:\ - 80 GB
D:\ - 250 GB
Z:\ - 250 GB
Nu ga er iets niet goed. Na het laden van de installatie CD vraagt windows op welke hardeschijf hij geinstalleerd wilt worden. Ik kies dan mijn C:\ schijf, die 80GB groot is.
Wanneer ik dit gekozen heb krijg ik echter een error. Ik moet installatie bestanden naar mijn Z:\ schijf kopieren of iets dergelijks? Ik wil helemaal niets installeren op m'n Z! Daarop staan bestanden die zeker niet verwijderd mogen worden.
Weet iemand waarom hij niet mijn C:\ wilt pakken en wat ik eraan kan doen?
NB: Op het moment heb ik het als volgt ingestelt:
H:\ - 80 GB - Windows hardeschijf
Y:\ - 250 GB - Bestanden
Z:\ - 250 GB - Bestanden
Als ik de installatie opstart geeft 'ie echter het volgende weer:
C:\ - 80 GB
D:\ - 250 GB
Z:\ - 250 GB
Laatst bewerkt: