installatie werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandertjuhhhh

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
38
hallo, ik heb 2 weken geleden een spel gekocht en geinstaleerd, maar er was een soort rare fout, dus sommige mensen in een forum hadden me geholpen en zeiden dat ik het moest uninstaleren en weer instaleren. ik heb hem nu geuninstaleerd maar als ik wil instaleren vraagt hij nog steeds of ik wil uninstaleren, als ik ja zeg gaat hij uninstaleren en blijft hij op het eerste streepje en opeens zegt hij dat hij klaar is met uninstaleren en als setup.exe opnieuw opstart vraagt hij weer of ik opnieuw wil uninstaleren. dit gaat zo maar telkens door.:confused: help me alstublieft.

ik heb mijn hele registery geleegt met regcool, ccleaner en regcleaner. ik heb alle mappen en files van het spel verwijderd en nog werkt het niet.

het kan niet aan mijn computer liggen want hij is ver boven de minimale benodigdheden.

het spel heet: The Elder Scrolls IV: Oblivion van de makers Bethesda Softworks
 
Heb je ook de problemenfunctie in ccleaner geprobeert? Ben je zeker dat je in regcleaner overal bij wat me elder scrolls, bethesda softworks,2k games te maken heeft een vinkje voorgeplaatst en dan gedrukt op de knop in de rechterbenedenhoek? Herstart dan je pc eens en probeer opnieuw te installeren.
 
En mag ik vragen is het spel echt legaal??

Soms willen gedownloade spellen wel eens moeilijk doen jammer genoeg.

Wat je wel kunt dun is met de hand het register nog eens nakijken, je drukt op start en dan op uitvoeren en typt daar in REGEDIT en dan zoek je de zoek functie en typ je een gedeelte van de naam van het spel in, zoeken maar en alles wat je tegen komt dat kan wel weg.

Altijd voorzichtig doen daar in het register natuurlijk.

grtjs jjw
 
jah, het spel is legaal ja, want me broer had het voor me verjaardag gekocht.

dat zoeken door me register heb ik ook al gedaan, maar zal het nog eens nachecken:p
 
Laatst bewerkt:
Wil je aub ook even antwoorden op de vragen die ik in mijn vorige post aan je stelde?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan