Installatietips Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt erop dat je me nu aanziet voor een anti-Windows type. Nee.
Inderdaad is een slectlopende Windows de schuld van de gebruiker.
Dáárom wil ik het voor zijn...

Nee ik zie je niet aan voor een anti-windows type. Maar je geeft aan dat een slechtlopende windows de schuld is van de gebruiker en jij wilt dat voor zijn......dan moet je niks met die pc gaan doen ;)

Maar zelf ben ik er nog niet achter wat voor tips je nu echt wilt. Installatietips om Vista te installeren zijn er niet. DVD erin en installeren. Waar het fout kan gaan is wat je daarna gaat installeren en wat je allemaal gaat uitspoken op die pc

Nee ik zie je niet aan voor een anti-windows type. Maar je geeft aan dat een slechtlopende windows de schuld is van de gebruiker en jij wilt dat voor zijn......dan moet je niks met die pc gaan doen ;)

Maar zelf ben ik er nog niet achter wat voor tips je nu echt wilt. Installatietips om Vista te installeren zijn er niet. DVD erin en installeren. Waar het fout kan gaan is wat je daarna gaat installeren en wat je allemaal gaat uitspoken op die pc

Hebben jullie tips, die ik na de setup van Windows Vista kan uitvoeren, om een zo optimaal mogelijke installatie te krijgen?
Hoe je Vists installeert weet een kleuter van drie.

Laatst bewerkt:
Ik heb 1 tip voor je........
gebruik geen grote letters in ons forum......
Dat is schreeuwen en daar hou ik niet van.

Ik heb jou letter grote maar even aangepast.

Ik heb 1 tip voor je........
gebruik geen grote letters in ons forum......
Dat is schreeuwen en daar hou ik niet van.

Ik heb jou letter grote maar even aangepast.

Dan moet je die mogelijkheid ook niet geven...
Hopelijk sta je me toe 't op normale grootte te zetten?

Misschien is het wel beter wanneer wij JOUW adviezen afwachten, over het algemeen lijkt het erop dat jij het toch beter weet dan alle andere leden hier...

Neem als voorbeeld dit topic:

Er is hier echt helemaal niemand, daar ben ik zeker van, die elke twee of drie weken zijn of haar Windows opnieuw gaat installeren.
Er is ook niemand die voor elke installatie Killdisk draait draait zoals jij, formatteren vindt men genoeg.

Dat is uiteraard allemaal meer dan je goed recht en de manier waarop jij graag werkt, prima.

Maar dat soort adviezen met bijbehorende tips zul je hier niet snel krijgen denk ik...

Je schijnt nog steeds de vraag niet te snappen...
Ik zoek simpelweg tips voor een optimale installatie van Windows Vista?
Hoe krijg ik een zo goed mogelijk lopende installatie?
Is het bijvoorbeeld verstandig om na de setup iets in het register te veranderen, waardoor de boel schoner blijft bijvoorbeeld?
Kent iemand nog handige tips voor het zo snel mogelijk opstarten?

Daar staat het feit dat ik een herinstallatie ga doen los van. Ik zoek tips, om deze ook weer
aan anderen door te geven en ze wellicht zelf te gebruiken...

Dan moet je die mogelijkheid ook niet geven...
Hopelijk sta je me toe 't op normale grootte te zetten?

Die mogelijkheid is om iets speciaals onder de aandacht te brengen....
En dat zijn geen complete zinnen...
De internet etiquette zegt...grote letters is schreeuwen....

Het op normale grote zetten....doe je best zou ik zeggen.

En dan terug komen op jouw vraag.....er zijn geen tips om je systeem perfect te installeren.
Elke computer zal anders reageren op aanpassingen...kijk alleen maar eens naar de inhoud van een computer...er zal er nooit 1 het zelfde zijn.
Elke 2 weken opnieuw installeren....vreemd en echt niet nodig.....denk aan de slijtage van je harddisk.
24 uur voor het installeren is volledig overbodig......Visat za hierdoor niet beter werken.
Ik vind het persoonlijk een beetje overkill......l

Hier heb je Vista Tips.

Overigens heb ik ook altijd het idee om maar geen reply's neer te zetten waar je een vraag stelt of zelf een reply geeft, je komt bijzonder arrogant over terwijl dat ook maar een vorm van onzekerheid is, maar je hebt altijd de neiging om mensen niet serieus te nemen, af te zeiken en/of terecht te wijzen, zo ook weer in dit topic.

Mag je allemaal doen hoor, maar of dat nu prettig overkomt op andere gebruikers betwijfel ik en het bevorderd ook niet de sfeer hier.

Zou zeggen, doe er wat aan.

We zijn alleen hier om mensen met computerproblemen te helpen, niet om de beste, de grootste of intiligentste te wezen of over te komen, daar hebben ze GoT voor uitgevonden, misschien dat je daar meer op je plaats bent.

Hier heb je Vista Tips.

Overigens heb ik ook altijd het idee om maar geen reply's neer te zetten waar je een vraag stelt of zelf een reply geeft, je komt bijzonder arrogant over terwijl dat ook maar een vorm van onzekerheid is, maar je hebt altijd de neiging om mensen niet serieus te nemen, af te zeiken en/of terecht te wijzen, zo ook weer in dit topic.

Mag je allemaal doen hoor, maar of dat nu prettig overkomt op andere gebruikers betwijfel ik en het bevorderd ook niet de sfeer hier.

Zou zeggen, doe er wat aan.

We zijn alleen hier om mensen met computerproblemen te helpen, niet om de beste, de grootste of intiligentste te wezen of over te komen, daar hebben ze GoT voor uitgevonden, misschien dat je daar meer op je plaats bent.

Arrogant? Man ik ben een jongen van 15 die niets anders wil dan leren. Ik neem juist alles
aan en ben alleen maar nieuwsgierig. Als je mij arrogant noemt moeten we misschien eens
elkaar op een andere manier leren kennen. Ik kan dan wel jong zijn, maar weet wel waar
ik het over heb.

Dat ik dingen afwijs zal nooit onterecht of zonder goede rede zijn. Maar wanneer hier iemand
bijvoorbeeld zegt dat overschrijven geen 24 uur duurt, wat bij mij wel het geval is, heb ik
toch alle recht hier op te reageren?

Misschien moet je me eens vergelijken met andere 'pubertjes' van 15. Dan zie je dat ik
nogal anders ben. Meer op mezelf en met vaak een beter gegronde mening.

Ik vind het ontzettend jammer dat dit topic, dat ik startte als een leuk topic vol tips, hierop
moet uitlopen. Ik ben juist degene die alles van de positieve kant wil bekijken. Men wordt
eerder gestoord van me omdat ik gezellig en behulpzaam ben, dan doordat ik arrogant en
afwijzend zou zijn. Je vergist je enorm in me.

Laatst bewerkt:
Arrogant? Ik kan dan wel jong zijn, maar weet wel waar
ik het over heb.
Misschien moet je me eens vergelijken met andere 'pubertjes' van 15. Dan zie je dat ik
nogal anders ben. Meer op mezelf en met vaak een beter gegronde mening.

Dit wordt bedoeld denk ik...

Tja:confused:, lees beide reply's eens rustig over, die van mij en die van jouw als antwoord, als het kwartje valt, mooi, zo niet, doe het nog eens.

En ik doe niet aan vergelijkingen en aan leeftijdsdiscriminatie, dat is juist de charme van fora.

maar je hebt altijd de neiging om mensen niet serieus te nemen, af te zeiken en/of terecht te wijzen, zo ook weer in dit topic.

(we zijn hier) niet om de beste, de grootste of intiligentste te wezen of over te komen, daar hebben ze GoT voor uitgevonden, misschien dat je daar meer op je plaats bent.

Je zegt dat ik de neiging heb anderen af te zeiken. Klinklare onzin. Helaas heb ik teveel
aan pestgedrag moeten doorstaan (tegen mij) waardoor ik liever doodziek wordt dan anderen
zonder rede af te zeiken of niet serieus te nemen.

Als je met 'terecht wijzen' bedoelt dat ik het zeg als ik het egens niet mee eens ben, en
dan het tegendeel bewijs, heb je volkomen gelijk. Is misschien ook maar goed tegenwoordig.
En ja, deze woorden komen nog steeds van dezelfde vijftienjarige jognen.

Op het feit dat je me naar GoT stuurt, of het me tipt, hoe je het noemen wilt, reageer ik nieteens.

Dan nog over die leeftijdsdiscriminatie, ook als je denkt dat ik dat van je verwacht zit je er
vierkant naast. Ik ben simpelweg niet zo'n (vul maar wat in)-ventje dat met zijn 'vrienden' de
boel verrot wil trapen, zo dronken mogelijk wil worden en anderen tot op het bod de cholera
in wil wensen. Zulke mensen hebben geen verstand, en dat kan niet van mij gezegd worden.

Laatst bewerkt:
Je zegt dat ik de neiging heb anderen af te zeiken. Klinklare onzin. Helaas heb ik teveel
aan pestgedrag moeten doorstaan (tegen mij) waardoor ik liever doodziek wordt dan anderen
zonder rede af te zeiken of niet serieus te nemen.

Nou... wat dat betreft heb ik hier nog wel een paar emails bewaard die ik van je ontvangen heb nadat ik het in een topic niet met je eens was...

Wanneer mijn kinderen van 15 jaar dat soort taal uit zouden slaan...

Nou... wat dat betreft heb ik hier nog wel een paar emails bewaard die ik van je ontvangen heb nadat ik het in een topic niet met je eens was...

Wanneer mijn kinderen van 15 jaar dat soort taal uit zouden slaan...

Dat had ook zijn voorgaande situatie. Uiteindelijk kwamen we per toeval weer in een topic
elkaar tegen en zei jij dat we het uiteindelijk weer met elkaar konden vinden. Beiden
besloten we 'zand erover'. Dat je hier nu op terughaakt is alleen maar kenmerkend voor jouw
zwakheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan