Installeer phpBB 3.09 voor me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

latios

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Beste mensen,

Ik he. Een probleem. Ik zit op mijn iPad want mijn PC
is kapot. Hierop kan ik geen FTP server downloaden.

Kan er iemand voor me een FTP server maken en
phpBB installeren? Alvast bedankt!

hallo, ik kan phpbb is een forum toch?
die heb ik ook op een website maar wat is de bedoeling wat ik moet doen een website maken uplouden en een forum instaliren??? dat kan ik wel gratis voor je doen.
hoe moet de website heten????

Pokémon Hack Site Forums

Link dat moet worden: www.pokemonhacksite-forum.be of .nl

Ik kan het gratis voor je doen. Wel vraag ik altijd om een donatie (maar dat is niet verplicht).

Als je wil dat ik het installeer moet je even zelf de domeinnaam bestellen en hosting regelen. Dit kan bij www.Webreus.nl al voor 16,98 euro!

Daarna kan je de inloggegevens naar mij toesturen en dan kan ik phpBB voor je installeren.
Mocht je meer informatie willen over het installeren van phpBB.

Zie: www.myblogsite.nl/phpbb.html

Joep

Ik bedoel niet via een host! Gewoon via een FTP programma. FileZilla kan je gebruiken.
Ik denk dat je dan wel een gratis domeinnaam krijgt hoor!

Bijna vergeten, de stijl moet absolution zijn.
Kleuren die je moet veranderen:

De layout moet groen zien, de rest kies jij!

Alvast bedankt.

Hallo ik maak morgen die website voor je als je even je je email naar Pascallieverse@live.nl stuurt maak ik een gratis acount aan en instaleer hem op de website helamaal gratis! is dat goed?:thumb: er is alleen een ding ::confused:
((PS> dit is geen reclame maar de bedoeling dat hij het snapt als het niet mag verander het dan wel even dat hij het snapt))

maar dan heb je wat.
stuur effe je email dan maak ik het zo voor je, ik heb er al vele gemaakt:shocked:

gr pascalboy
UPDATE: je website heb je www.pokemonhacksite-forum.hostei.com (moderator's verwijder dit niet want dit word zijn site!!! en stuur effe een email dan stuur ik een mail met wachtwoorden

ps als je een pokemon site heb stuur hem effe ben ook een grote fan!

Laatst bewerkt:
Het is al goed, hoor. Iemand anders was iets rapper.
En zijn forum hoef ik niet, want mijn oude MyBB forum
is wa beter.

Ik geef de link niet door, want het mag niet. Anders ga je naar PokéTradeforum.tk
en klik daar op de laatste partner, dan ben je er.

Laatst bewerkt:
dus deze vraag was eigenlijk onnodig !!! niemand heeft hier wat van geleerd (:()
ps JOEP ZIT JE OP DUINZIGT IK ZIT DAAR OP SCHOOL IN OEGSTGEEST

Laatst bewerkt:
Nee, ik zit in Katwijk op school. Ik volg daar een MBO opleiding voor Boekhouden. Dat doe ik op het ID College te Katwijk.

Grappig dat je elkaar zo tegen komt op internet.:D

Joep

(haha ja leuk)

maar deze vraag is volgens my al opgelost hoor!
Al heeft niemand er wat van geleerd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan