installer wil verwijderd programma steeds installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TBosgraaf

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Steeds als ik de laptop aanzet wil windows installer het verwijderde programma Alex plus installeren op niet aanwezige drive.

Hoe kom ik hier vanaf?

Groet
Taede

Ccleaner downloaden,opschonen (ook verouderde prefetchdata aanvinken) en het register opschonen.Als 't niet helpt ff terugkomen.
Succes!

Heb cccleaner gedraaid (kon alleen in de veilige modus!) maar het heeft niet geholpen.
In de normale modus kan ik niets installeren omdat steeds verwezen wordt naar de niet bestaande netwerkdrive
Wie o wie weet raad!!!!

Groet
Taede

Dank mrmusic,
dit programma had ik al gevonden, maar bij het installeren verwijst hij ook steeds naar de niet aanwezige netwerk drive vraagt wat ik niet kan veranderen.

Ben verder aan het zoeken gegaan en via http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=354822 gaf dnties het advies om dial-a-fix te gaan gebruiken.

Dat leek ook goed te gaan, maar bij het opstarten van de microsoft update kwam windows installer weer met de melding,bij het vanzelf opstarten van het verwijderde bestand,error 1327 invalid drive w:\

==========================
De oorspronkelije melding van het verwijderde bestand komt nu niet meer.Echter nu krijg ik error 1327 als ik het bestand wat mrmusic aanraadde wil installeren. Kan hetzijn dat de homedrive en homepath verkeerd staan

Laatst bewerkt:
Heb je Xp Pro?
Dit is de beschrijving van je fout:

1327 Aanmeldingsfout: gebruikersaccountbeperking. Mogelijke oorzaken hiervan zijn: geen lege wachtwoorden toegestaan, beperkingen van aanmeldingstijden, of een beleidsbeperking is van toepassing.

Heeft de laptop deel uitgemaakt v.e. bedrijfsnetwerk?

Het probleem is opgelost. M.b.v Dial-a-fix en de oplossing in onderstaande stukje heb ik default directory kunnen aanpassen naar C:\ ipv w:|

===================
Hit Start, Run and type Regedit

Find the following HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows| CurrentVersion\ Explorer\User Shell Folders

In the right pane - see if these is any entries which has an F or any other alphabelts not C (your OP folder) modify data to C:\

Hopefully it works for others.
====================
de link is:http://help.lockergnome.com/windows/Error-1327-Invalid-Drive--ftopict447642.html

bedankt aan een ieder
Taede

Bedankt voor de terugreactie en de uiteindelijke oplossing! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan