Intel Core2Quad Q6600 90 a 100 Graden :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kennelijk heeft het schoonmaken redelijk goed geholpen en zat er teveel op, dat het isolerend werkte. Hoe zit je met je kast koeling?

Kennelijk heeft het schoonmaken redelijk goed geholpen en zat er teveel op, dat het isolerend werkte. Hoe zit je met je kast koeling?

jaah blijkbaar wel , hij is nu zonder veel te doen 60 graden, als ie nog 10 zakt ben ik tevreden :P eihm ik heb nu me zijkant eraf, ik heb een koeler in me voeding die de warmte naar buiten trekt, koeler achterin, en processor koeler en op me vid kaart, meer niet, trouwens ik heb een Nvidia Geforce 8800 ultra , en die word ook goed warm, maar daarom issie ook uit de handel gehaald heb ik gehoord, is zon gpu koeler maybe nog een optie ? want me gpu is ook vaak aan de extreme kant onder gaming,

Misschien heb je de mogelijkheid een koeler aan de voorkant te plaatsen, zo laag mogelijk, die koude lucht in je kast blaast. De koeler achterin zou de warmte moeten afvoeren, samen met je voeding.

Misschien heb je de mogelijkheid een koeler aan de voorkant te plaatsen, zo laag mogelijk, die koude lucht in je kast blaast. De koeler achterin zou de warmte moeten afvoeren, samen met je voeding.

helaas is dat niet mogelijk in me kast, aan de voorkant zit geen luchtrooster of iets dergelijks om een koeler op te schroeven

jongens het is opgelost!

ik heb een mega cpu koeler gehaald die er net aan in paste :P en hij draait nu lkkr op zon 25 graden :) en met een zwaar spel zit ie rond de 35 graden , dus ben erg tevreden

in iedergeval bedankt voor jullie hulp!

Groeten Henry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan