Ik heb net een nieuwe pc, het is een zelfsamengestelde met:
Intel Dual Core E2200 2.2GHZ @ 2.42Ghz 1MB Cache
Mobo: Gigabyte GA-EG41MF-S2H
CPU koeler: Alpine GT 7
RAM: 2x2GB G.Skill 800Mhz
Is dit genoeg qua specs? anders post ik Everest uitslag wel even.
Ik zou graag weten hoe ik hem het best zou kunnen overklokken (CPU)
ik heb al wat geprobeert in de BIOS, maar wat ik later allemaal online vond, : FSB multipier enz. Ik heb in de BIOS wat rondgekeken en vond daar wel de CPU settings, maar geen FSB etc. ik kon geloof ik wel de snelheid veranderen: er stond 11x200.
daar heb ik 11x220 van gemaakt en nu is het volgensmij 2.42Ghz. Geen idee wat ik nu heb aangepast, FSB? Mijn temp is als ik geen games etc. speel: CPUCool zegt :
Temp 1: 33
Temp 2: 22
Temp 3: -2
Temp sens 0: 19
Temp sens 1: 19
Is het verstandig verder te overklokken?, en hoe doe ik dit het best? Ik hoor graag jullie mening.

Intel Dual Core E2200 2.2GHZ @ 2.42Ghz 1MB Cache
Mobo: Gigabyte GA-EG41MF-S2H
CPU koeler: Alpine GT 7
RAM: 2x2GB G.Skill 800Mhz
Is dit genoeg qua specs? anders post ik Everest uitslag wel even.
Ik zou graag weten hoe ik hem het best zou kunnen overklokken (CPU)
ik heb al wat geprobeert in de BIOS, maar wat ik later allemaal online vond, : FSB multipier enz. Ik heb in de BIOS wat rondgekeken en vond daar wel de CPU settings, maar geen FSB etc. ik kon geloof ik wel de snelheid veranderen: er stond 11x200.
daar heb ik 11x220 van gemaakt en nu is het volgensmij 2.42Ghz. Geen idee wat ik nu heb aangepast, FSB? Mijn temp is als ik geen games etc. speel: CPUCool zegt :
Temp 1: 33
Temp 2: 22
Temp 3: -2
Temp sens 0: 19
Temp sens 1: 19
Is het verstandig verder te overklokken?, en hoe doe ik dit het best? Ik hoor graag jullie mening.