intel hd graphics: "deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou als ik geen nieuwe driver kan vinden die op windows 8.1 wil werken

ik heb al een screenshot gestuurd van speccy zie #20, wat gek trouwens van de resolutie die ie aangeeft want ik heb hem toch echt op 1080p staan

:confused: Hoi Elvid kijk even of deze bovenste dus zal kunnen ? ...:( ( proberen kan geen kwaad ! ) ==>>KLIK HIER !

Of hier ?? ==> KLIK
Of toch hier ? :( ==>> KLIK

Laatst bewerkt:
het is trouwens ElivdGeest, dus Eli, maar doet er niet toe.

ff de link proberen...

Laatst bewerkt:
:o Eli > ..... Och sorry ? maar dat is wegens haast en enthousiasme tijdens hier goede driver te vinden ....:D heb ik paar sites voorme en wil je niet wat op spam lijk sturen alleen maar echte links enz. weetje ..:thumb:

geen probleem, de driver wilde bijna installeren maar weer het zelfde verhaal als in het begin van het topic

alle drie links niets ?? :( ...gaan wij gewoon verder zoeken dan ..

Uiteindelijk weet ik niet of wij toch bij NVIDIA site moeten kijken ..... :(

P.S. Wie weet misschien toch beter word' ( met driver bedoel ik ! ) als je naar W10 upgraden zal ??

Laatst bewerkt:
de nvidia driver is up to date, het is alleen toch gek dat geen enkele driver wil installeren voor de intel gp

een andere klasgenoot met dezelfde laptop maar heeft dan met windows 10, bij hem wil de de driver gewoon updaten.

Laatst bewerkt:
:( Heb ik op dit moment echt geen ideetje waarom dat zo is ( is er niet iets meer aan de hand ?? kaart goed aangesloten of zoiets ?? ), dit zou ik zelf moeten in handen krijgen zodat ik van dichtbij kan studeren ..:(

Laatst bewerkt:
het heeft er mee te maken dat de drivers alleen skylake en broadwell ondersteunen voor windows 7 en 8.1, haswell alleen windows 10.

toch gek....

:confused: Ongelofelijk is dat toch ... ooke kan je me a.u.b. vertellen als je dat achter ook komen kan ?

Op dit moment welke driver versie geïnstalleerd is ?? misschien nu te vinden eentje hoger mogelijk is, en dat is toch beter dan niets, .... of deze nieuwste welke niet installeren kan ... :(

Kijk even hier nog een mooie link met jouw driver ==>> KLIK << kijk kolom links ...bij download !

WACHT ! ! ...liever niet doen !! :( laat maar die is iets TE-moeilijk en mij ONbekend ...dus ik wil je niet op mijn geweten gaan wij rond wat anders verzinnen/zoeken ...:(

:( Weet niet waarom andere helpers springen ze nu ook niet beetje te hulp ...:(

Laatst bewerkt:
Och oke oke ...:(

Hier voor ieder geval heb ik nog een link bij welke ik NIET downloaden kan, krijg ik waarschuwing dat driver niet bij mijn systeem hoort ...

kijk ALS je dat wil ! ==>> KLIK HIER !

ik op een download klik dan krijg ik geen driver binnen, die site vertrouw ik niet helemaal.

er moet toch ergens iets zijn wat werkt.

raar want er zullen hier eigenlijk meer mensen mee moeten zitten...

als ik trouwens in de intel hd control panel zelf wil kijken welke versie ik heb dan krijg ik spontaan een blue screen, en de code die er onder staat die is elke keer anders

gebeurt alleen als ik op de informatiepagina klik, om te kijken welke versie ik heb.

memory test heb al eerder een keer overheen gegooit maar gaf niks raars naar boven.

Ik laat het tot zover even mee zitten, als ik geüpgraded ben naar windows 10 en dit probleem doet zich nog steeds voort dan laat ik vanuit mijn kant iets weten

nog meer links naar andere downloads zijn ook nog welkom natuurlijk :)

Laatst bewerkt:
:confused: Ik wil je niet meer lastig vallen maar kijk deze ook als je wil heb ik zelf uitgetest ( daar staat dat all language is ! ) en het werkt ! ( download bedoel ik ! ) ....

Klik ===>> HIER !
v2tgf4.jpg

:confused: probeer maar nu ...moet ik FF hondje-rondje ...mijn chichu wacht op mij ...kom zooo:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan