intel hd graphics: "deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten"

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfde verhaal weer, denk dat upgraden naar windows 10 echt zover ik weet nog de enige optie is.

maar ik ben er morgen weer dus ik ga morgen ook zelf nog even zoeken

Laatst bewerkt:
ben terug ..:( ...niet gelukt ?? jej ..
ooke ik zal je morgen hier wel volgen, en hoor ik graag hoe was gegaan ..:(

Mocht je naar w10 gaan vergeet maar niet een goede back-up maken .. !
Of weetikwel andere w10 gebruikers hier zeggen ze, dat je makkelijk terug naar oude windows kan keren mocht met w10 mis wat gaan ..

Laatst bewerkt:
ja zal ik niet vergeten, ik maak zowiezo elke week een backup dus dat is niets nieuws voor mij

150147.gif
sorry dat niet gelukt is ...

Weet je wat maak maar liever system kopie dan back-up ...:(

Laatst bewerkt:
kan ook dan zet ik dat in een keer terug hoef ik niet moelijk te doen met factory restore dingen.

morgen weer een dag om verder te zoeken.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen Eli
cafeani.gif

Als je toch besloten hebt om te prutsen met driver van videokaart , waarom probeer je uiteindelijk niet driver grondig eens te verwijderen ??
En opnieuw proberen te installeren, maar via DDU-unistaller ( dat is bekend ! ) driver moet je proberen te verwijderen dan PC her-starten en opnieuw andere nieuwe installeren ..

Laatst bewerkt:
Ook goedemorgen,

Het valt te proberen, de oude driver zou in principe met een rollback weer terug kunnen worden geinstalleerd.

als dat niet werkt ik denk dat ik gewoon wat oudere drivers moet op zoeken die wel windows 8.1 ondersteunde drivers heeft voor mijn gpu, en niet alleen voor 10.

:confused: Nee ik bedoel nieuwste laatste proberen, en mocht dat niets blijken weer is makkelijk die te verwijderen ... :( en vervolgens welke je zelf wil ( werkende dus ) installeren ..etc..

Laatst bewerkt:
ik heb de driver met de tool verwijderd en ik ben nu verder dan eerst (intel installatie framework)

:d Kijk nu ....:thumb: toch wat ....

Ga je dus weer nieuwe proberen installeren of zoiets ?

de computer is nu al aan het restarten ik hoop maar dat dit ook dingen oplost.....

duimen duimen duimen
150117.gif
...ik wacht met kopje weer een koffie ...:D

Laatst bewerkt:
:shocked: Och jej jej ...wat aan de hand is ?? ...laat maar niet met dwang onderbreken wacht nog FF klein beetje ..... :(

Is het zoiets van nut bij W8 ook ?? :( ? == KLIK

Laatst bewerkt:
zal wel niets zijn denk ik, ik wacht wel gewoon een uurtje en als ie dan nog steeds hier op staat dan.....

hij is gerestart, en het is gelukt! ik heb nu wel de mogelijkheid om mijn beeldschaling aan te passen

Hartelijk bedankt voor het oplossen van mijn probleem ROYONIX:thumb:

Meen je niet ????? :d gelukt is zoiets ??

ach man-o-man ... ik schrok me toen ik hoorde voor die op scherm configuratie dat bleef hangen ...

kom op pak maar nu champagne ....:thumb:

en..... geen dank ...a.u.b. .... van mijn kant gewoon graag gedaan ( sorry dat zo lang alles duurde :( ) ...

Laatst bewerkt:
er is alleen nog een ding, als ik in de intel hd control panel naar opties en ondersteuning ga, en dan naar informatie pagina, dan krijg ik steeds een blue screen.

dit keer was het irql not less or equal, maar dat is steeds anders

zou het aan mijn geheugen kunnen liggen, omdat dit wel een beetje vaag is?

ik heb een kopie van memtest86 liggen zou ik dat kunnen gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan