intel quad core 9300 snelheidsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker235

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
111
Hallo ik heb sinds gister een nieuw moederbordje en processor
-intel quad core 9300
-MSI P45 neo3 FR

maar er is een erg groot probleem .Sinds ik deze heb geinstalleerd met een 64bit windows xp proffessial versie doet werkt hij erg langzaam,hiervoor had ik een E6600 en die werkte zelfs sneller ,wat moet ik doen ik ken niet echt veel van computer
 
Hallo ik heb sinds gister een nieuw moederbordje en processor
-intel quad core 9300
-MSI P45 neo3 FR

maar er is een erg groot probleem .Sinds ik deze heb geinstalleerd met een 64bit windows xp proffessial versie doet werkt hij erg langzaam,hiervoor had ik een E6600 en die werkte zelfs sneller ,wat moet ik doen ik ken niet echt veel van computer
Hoe is dat bordje en processor in de kast gekomen / wie heeft dat ingebouwd?
 
3x raden waar je even naartoe moet gaan......................
 
kijk dit heeft me voor mij veel geld gekost ik wil weten of ik dat niet zelf kan maken
 
kijk ik heb al lang moeten zagen bij mijn moeder om dit te kopen als ik nu weer moet gaan vertellen dat er iets mee is is gaat ze tog niet met mij naar die winkel ,zeg eens wat er mis zou kunnen zijn ofzo ik wil dit serieus bespreken,daar dien dit forum tog voor,aub:)
 
Kijk eens in de bios of hij je processor goed herkend?

Misschien een bios update, ken je bord verder niet, dus ook geen idee of die deze al standaard ondersteund.
 
Het bios van je moederbord.
Wanneer je versie 2.40 hebt, dan wordt de Q9300 nog niet ondersteund, pas vanaf de 2.50 versie!
 
Laatst bewerkt:
Ga naar de winkel terug en ga niet zelf klungelen! Zij hebben het ingebouwd en zijn dús verantwoordelijk voor de goede werking, inclusief biosupdate!
Kijk eens in de bios of hij je processor goed herkend?

Misschien een bios update, ken je bord verder niet, dus ook geen idee of die deze al standaard ondersteund.
Onzin, de processor wordt herkend, of niet en niet "een klein beetje".
 
Laatst bewerkt:
Ben het helemaal met Pasja eens, gewoon terug naar de winkel.

Het is niet jou schuld dat het niet werkt zoals het moet. De winkel is daar verantwoordelijk voor. Dus inderdaad gewoon terug naar de winklen en het door hen laten oplossen.
 
winkel ...dit dat,kijk ik heb al gezegt men moeder gaat niet men me terug en ik kan die kast niet op de scooter meenemen kan er niet zelf iets gecheckt worden met een of ander programma
 
Nee.

Mocht het nog niet tot je zijn doorgedrongen, de reden voor mijn redelijk resolute replys zit in het "rode" gedeelte.

Hallo ik heb sinds gister een nieuw moederbordje en processor
-intel quad core 9300
-MSI P45 neo3 FR

maar er is een erg groot probleem .Sinds ik deze heb geinstalleerd met een 64bit windows xp proffessial versie doet werkt hij erg langzaam,hiervoor had ik een E6600 en die werkte zelfs sneller ,wat moet ik doen ik ken niet echt veel van computer
Dús niet zelf sleutelen / klungelen!
 
Laatst bewerkt:
ag man,wat moet ik dan met zoeen *** pc blijven zitten omdat ik niet terug kan?leuke boel...
 
Iedereen heeft familie, kennissen of vrienden die even willen rijden.
 
Dit zeggen we niet om vervelend te zijn hoor.

Als jij zelf gaat lopen klooien en er gaat wel iets mis, kan je fluiten naar je geld. Breng je het spul terug naar de winkel en gaat het daar fout, dan zijn ze er daar verantwoordelijk voor. Ook is de winkel verantwoordelijk voor het leveren van goede producten. Werkt het niet naar behoren, dan zullen sze dat daar moeten regelen.

Heb je uberhaubt al overlegt met je moeder hoe je dit kan gaan oplossen? Want ik neem toch aan dat als jou moeder een koelkast koopt en die blijkt thuis niet goed te werken, dat zij zelf ook teruggaat naar de winkel?!

En inderdaad, als jij zelf al aangeeft dat je er niet veel verstand van hebt, is het alleen maar duidelijker dat je er gewoon mee terug moet gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan