intel quad core 9300 snelheidsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb het al gegraagt en ze zegt dat ik het maar zelf moet oplossen 'ze blijft niet bezig' zegt ze,duss..pech voor mij:(
 
Dan vraag je iemand anders mee of belt de winkel of zij eventueel de pc op kunnen komen halen.
 
Neem de bus, neem een taxi of whatever, maar svp ophouden zielig te zijn.
 
Tja, denk nou eens na.

Wil je er zelf mee klooien en hopen dat het niet fout gaat of wil je waar voor je geld door de winkel de boel te laten repareren?

Voor mij is die keus duidelijk, de winkel...

En als ik daarvoor moet vragen of iemand mij daar met pc en al heen wil brengen, dan doe ik dat. Of ik bel de winkel om te vragen of zij de pc eventueel kunnen ophalen.

Aan jou verder de keus...
 
of je vraagt of het winkelpersoneel hier naar jou huis toe komt dan hoef je niet te rijden en garantie is garantie dus als hij het niet doet hoef je er blijkbaar dan niet voor te betalen en als je gaat klungele gaat het strx helemaal fout= garantie weg. dus zoals iedereen boven mij adviseert is laat de winkel het maar doen;)
 
Heb je uberhaubt al overlegt met je moeder hoe je dit kan gaan oplossen? Want ik neem toch aan dat als jou moeder een koelkast koopt en die blijkt thuis niet goed te werken, dat zij zelf ook teruggaat naar de winkel?!

En dan ook niet met de scooter en de koelkast achterop!
 
En dan ook niet met de scooter en de koelkast achterop!

Tja, als het moet...

Timmer een aanhanger, koelkast erop en gaan met die banaan.

Maar een waterkoker was misschien een beter voorbeeld geweest qua vervoer :eek:
Liet me een beetje meeslepen...
 
het is al lang gebeurd hoor:thumb:
maar er is een software probleem de man in de winkel zegt dat het iets is wat ik heb geinstaleerd maar ik weet niet wat op het moment heb ik dit geinstaleerd
-bittorent
-bullguard8.5
-comapny of heroes opposing fronts-dualcorecenter
-axis media control embedded
-steam
-hl 2
-css
-teamspeak
-windows live messenger
-winrar
-xfire
-world of warcraft
 
-comapny of heroes opposing fronts-dualcorecenter

maar je hebt nu tog quad core:S
 
de pc zelf als hij iets moet opstarten of als iets moet worden geladen duurt het altijd een lange tijd voor het komt in games merk ik er niet veel van maar bij installaties enzo wel
 
de pc zelf als hij iets moet opstarten of als iets moet worden geladen duurt het altijd een lange tijd voor het komt in games merk ik er niet veel van maar bij installaties enzo wel

Dan zou ik denken dat het iets is als een firewall/virusscanner.
 
ah ok ,thx ,en hoe zou ik dit kunne maken?want ik heb betaald een betaald account voor bullguard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan