Internet explorer 7 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicken83

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Sinds enige tijd (toch zeker al een 3tal maanden) loopt internet explorer bij het bezoeken van sommige sites vast en vervolgens sluit het zichzelf af. Dikwijls gebeurt het als ik op een bepaalde link klik. Opvallend is wel dat het telkens bij dezelfde sites gebeurt. Wellicht gebeurt het telkens als een bepaald iets geladen wordt ofzo (hiervoor reikt mijn computerkennis niet ver genoeg).
Ik probeerde reeds een andere versie van internet explorer te installeren (betaversie 8), maar het probleem bleef zich voordoen.
En systeemherstel kan slechts tot een kleine maand geleden, wat zeker niet ver genoeg is.
Hopelijk herkent iemand dit probleem en kan iemand mij helpen.
In bijlage een printscreen van een site waar het probleem zich telkens voordoet.
Bij het klikken op deze link is het prijs.
Groeten
Nick

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    113,2 KB · Weergaven: 25
heb je hetzelfde probleem met firefox? (ik zie dat je die ook hebt staan ;))

Ik heb inderdaad firefox geinstalleerd, maar ben niet gewoon van hiermee te werken, en zou graag mijn internet explorer terug in orde krijgen.
Heb infeite niet echt geprobeerd met firefox, want der moesten eerst heel wat plugins en dergelijke geinstalleerd worden.

probeer het dan ook eens even met firefox 3... (persoonlijk vind ik het heel makkelijk werken maar het is jouw keuze natuurlijk wat je gebruikt ;)

maar ik zal toch ook proberen om je te helpen om IE7 te fixen :D
Download eens even ccleaner (als je deze nog niet zou hebben)
en scan daar dan natuurlijk eens mee zodat je alle cookies en dergelijke verwijderd

ga daarna naar internet explorer:

-extra
-internetopties
-tabblad geavanceerd
-druk nu op opnieuw instellen.

Probeer die link nu nog eens
succes ;)

Ik probeerde dit alles. De scan met ccleaner zorgde wel voor een snellere werking van mijn pc :thumb:, maar mijn probleem is er helaas niet mee opgelost. Met het opnieuw instellen van IE helaas ook niet...
Nog tips zijn zeker welkom

Ondertussen installeerde ik firefox nogmaals, en bij nader inzien lijkt het mij toch wel interessant om over te stappen. Bestaat er een mogelijkheid om mijn favorieten over te zetten?

om je favorieten te importeren doe je gewoon dit: (kon ook tijdens de installatie van firefox 3)

-bestand
-importeren
-volgende klikken
-ik zou persoonlijk de rest afvinken om problemen te voorkomen en gewoon favorieten aanklikken en de klus zou moeten geklaard zijn ;)

vraagje: wil je nog steeds proberen om je IE7 te repareren?

Laatst bewerkt:
Probeer IE7 na een volledige deinstallatie van de versie die er nu opstaat misschien nog eens te installeren...

----
Edit: Kijk ook eens in de logboeken wat het veroorzaakt op dat moment

hoe kan ik IE volledig deinstalleren?
en is dit wel een goed idee? Ik dacht dat er nog andere programmas ook gebruik maakten van IE, gaan deze dan nog correct werken?

Ok, deinstalleren is misschien niet de beste optie maar opnieuw installeren zou nog wel moeten lukken, kijk ook eens hier daarvoor

Ook graag zou ik dan even een antwoord hebben op mijn vorige vraag ivm. de logboeken wanneer je IE7 crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan