dickenannemiek
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jun 2003
Hier van een kennis een PC met internetproblemen:
- Internet Explorer 7 laat alleen scherm zien en er kan niets mee gedaan worden. Dus ik kan bijv geen Menubalk erbij zetten om bij Extra te komen enz enz
- Ik kan niet via een andere manier bij Internetopties komen
dus bijv. Start - Conf Scherm - Internetopties Opent niet
- Met rechtermuisknop op rechtstreeks Internet Explorer (dus niet de snelkoppeling) leidt tot niets.
Ik kan dus bijv niet standaardinstellingen terugzetten.
Naar verluidt "last van virus gehad". Laatst Trojan.FakeAlert. Die kennis heeft al "het een en ander" zelf geprobeerd om IE7 te herstellen (IE 8 erop IE 7 weer erop...), mét het virus er nog op. Systeemherstel bracht geen uitkomst.
Nu de PC hier staan.
Trojan.FakeAlert met MalwareBytes en registercleaner verwijderd.
Internet Explorer 7 via Conf scherm - Software geprobeerd te verwijderen (om opnieuw te installeren). Echter hier nu geen optie voor verwijderen!
Inter Explorer 7 met CCleaner geprobeerd te verwijderen - echter melding "could not locate uninstaller"
Iemand een idee wat te doen om weer een werkende IE 7 te krijgen?
- Internet Explorer 7 laat alleen scherm zien en er kan niets mee gedaan worden. Dus ik kan bijv geen Menubalk erbij zetten om bij Extra te komen enz enz
- Ik kan niet via een andere manier bij Internetopties komen
dus bijv. Start - Conf Scherm - Internetopties Opent niet
- Met rechtermuisknop op rechtstreeks Internet Explorer (dus niet de snelkoppeling) leidt tot niets.
Ik kan dus bijv niet standaardinstellingen terugzetten.
Naar verluidt "last van virus gehad". Laatst Trojan.FakeAlert. Die kennis heeft al "het een en ander" zelf geprobeerd om IE7 te herstellen (IE 8 erop IE 7 weer erop...), mét het virus er nog op. Systeemherstel bracht geen uitkomst.
Nu de PC hier staan.
Trojan.FakeAlert met MalwareBytes en registercleaner verwijderd.
Internet Explorer 7 via Conf scherm - Software geprobeerd te verwijderen (om opnieuw te installeren). Echter hier nu geen optie voor verwijderen!
Inter Explorer 7 met CCleaner geprobeerd te verwijderen - echter melding "could not locate uninstaller"
Iemand een idee wat te doen om weer een werkende IE 7 te krijgen?

Laatst bewerkt: