internet explorer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobas

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
ik heb effe 2 vraagjes is het mogelijk om een dubbele werkbalk favorieten te hebben in plaat van 1 en die >> icoontje om alles er op te krijgen.

mijn 2de vraag is

in ie8 kon ik altijd met 1 click inloggen in mijn windows live maar nu moet ik steets mijn wachtwoord invullen alleen mijn e-mail slaat hij op en niet mijn wachtwoord.

ik heb effe 2 vraagjes is het mogelijk om een dubbele werkbalk favorieten te hebben in plaat van 1 en die >> icoontje om alles er op te krijgen.

Dat zou je moeten uitproberen, ik denk het niet.
mijn 2de vraag is

in ie8 kon ik altijd met 1 click inloggen in mijn windows live maar nu moet ik steets mijn wachtwoord invullen alleen mijn e-mail slaat hij op en niet mijn wachtwoord.
Verwijder de cookies eens en je zult zien dat hij de volgende keer alles vraagt, dan kun je meteen aanvinken dat hij zowel de gebruikersnaam als wachtwoord moet onthouden.

ik heb al eens geprobeerd om al die cookies en om instellingen te resetten maar hij slaat nog steets in Windows live alleen mijn wachtwoord op ik heb bij instellingen wel aangevinkt dat hij dat moet op slaan heel vaag

Waarschijnlijk is IE aan Live messenger gekoppeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan