Ik heb sinds een paar maanden Windows Vista Home Premium op een Asus dualcore (2x 1.66Ghz laptop.Het heeft al meer ergernis gegeven dan de afgelopen 6jaar XP op welke pc dan ook.Nu loopt na soms 10min en soms na 3uur Internet Explorer of Firefox vast(Firefox geïnstalleerd voor dit probleem,maar niet geholpen).Hoe lang het zal duren weet ik niet,maar vastlopen zal hij.Ik heb het zowel draadloos als niet draadloos aangesloten geprobeerd.Als de ene browser vastloopt werkt de andere ook niet meer.Zonder de computer opnieuw op te starten krijg ik het niet meer aan de gang.MSN en email blijven wel werken.Het afsluiten van de computer gaat dan zeer moeizaam en is hij heel erg lang mee bezig.Soms moet ik de aan/uit knop 4 sec vasthouden om hem dan maar hardhandig af te zetten.Ik heb zelfs mijn laptop helemaal opnieuw geïnstalleerd,maar dat heeft niets geholpen.
Ik ben de wanhoop nabij en zin om hem het raam uit te gooien.Ook gecontroleerd op spyware en virussen en dus ook opnieuw geïnstalleerd.Geen resultaat.
Heeft iemand enig idee?????
Alvast bedankt
Ik ben de wanhoop nabij en zin om hem het raam uit te gooien.Ook gecontroleerd op spyware en virussen en dus ook opnieuw geïnstalleerd.Geen resultaat.
Heeft iemand enig idee?????
Alvast bedankt
Laatst bewerkt: