Internet explorer loopt o.a vaak vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

syptenhave

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
4
hallo,

mijn probleem is dat mijn internet explorer vaak vast loopt uit het niets. Ik heb gekeken bij systeeminfo onder foutraportage en daar staat heel wat vastgelopen toepassingen bij. Ook programma's zoals media player, winamp en acrobat lopen opeens vaak vast, maar vooral Iexplorer. Ook gedownloade sofware voor online internet games kan ik wel installeren, maar lopen vast vast zodra ik ze open. Ik heb windows xp Sp2.
kan iemand mij helpen?

Groet, Syp
 
kijk daar heb je de problemen dus al, ik installeer ad aware van lava soft, die ik vervolgens dan moet updaten. zodra ik dit doe gaat hij connecten met de lavasoft server en op dit moment loopt hij dus vast. Kan het soms iets te maken hebben met mijn eigen internet? Heb wel vaker problemen met het feit dat mijn modem geen netwerkadres aan mij kan toekennen. Internet valt wel eens weg en doet het dan pas weer na een reset. Zitten hier in huis wel met meerdere computers via een router op internet, en sinds mijn computer erbij is gekomen gebeurt dit. Kan er iets zijn met mijn comp. instellingen?
please help...

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan