internet explorer opent alleen via outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Hallo,
een kennis van mij heeft het volgende probleem:internet explorer opent alleen via outlook!
Wanneer ik via de snelkoppeling (paar nieuwe gemaakt) internet aanklik lukt het niet (page not found) maar via een link uit outlook kan ik wel op het internet!
Wie heeft de oplossing?
Ps.waarschijnlijk veroorzaakt door een paar kleine kids.

Van mijn vader heb ik altijd geleerd dat internet explorer zeer slecht is (weet ik zelf uit eigen ervaring nu ook) Mozilla Firefox is uit mijn ervaring geweldig, Dus ga gewoon via dat internet vanuit je outlook even naar http://www.mozilla.com/en-US/ en download Firefox 3.0 voor de rest weet ik niet hoe je het probleem van internet explorer zou kunnen oplossen, maar firefox is volgens mij gewoon de beste oplossing. Werkt firefox ook niet? virusscan de hele boel ff en vraag verder.

Als je via verkenner naar program files / internet explorer gaat en daar dubbelklikt op de snelkoppeling doet hij het dan?

Installeer je dan ook gelijk Firefox? Die is echt veel beter dan internet explorer!

Nee,
geen firefox.
Ze hebben zeer weinig verstand van de pc.
Als er dan weer wat is kan ik weer komen.

Oh, Maar voor firefox heb je geen verstand van computers nodig? Het is het zelfde als internet explorer maar dan gewoon veel beter, sneller, veiliger. Is het nu wel opgelost?

Nee,
het is nog niet opgelost.
Ik heb firefox er op gezet en dat werkt wel!
Nietemin zou ik het toch graag opgelost zien.

Ja,
ook dat lukt niet.
Ook heb ik de firewall al eens uitgeschakeld maar ook dat helpt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan