Internet Explorer Pop Up killer, waar te downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik zag bij mijn ouders op hun PC dat ze in Internet Explorer bij Internet Options/Privacy ook een Pop Up killer hebben zitten. Ik vroeg me af waar ik deze kan downloaden? Nu hebben mijn ouders service pack 2 en ik zit nog op 1 dus vandaar mijn vraag, ik neem aan dat deze pop up killer in service pack 2 automatisch wordt meegeleverd? Nu vraag ik me dus af of deze voor service pack 1 ook ergens te downloaden is? Alvast dank.
 
erwin32 zei:
Nu vraag ik me dus af of deze voor service pack 1 ook ergens te downloaden is?
Nee. Daarvoor moet je echt SP2 hebben. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere gratis pop-up killers te vinden.
 
je zou ook google toolbar kunnen gebruiken zit ook een pop-up killer in.
 
puppie zei:
je zou ook google toolbar kunnen gebruiken zit ook een pop-up killer in.

Google Toolbar troep komt er bij mij niet op, dus nee laat maar.
 
buffy zei:
Nee. Daarvoor moet je echt SP2 hebben. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere gratis pop-up killers te vinden.

Raar, zo iets is toch wel apart te downloaden lijkt me? Is er geen foefje voor om het ook te krijgen? Wie het weet mag het zeggen.
 
O ik heb met google geen troep op mijn computer.....

popup killer
 
Laatst bewerkt:
erwin32 zei:
Raar, zo iets is toch wel apart te downloaden lijkt me?
Nee. Die versie van IE met ingebouwde pop-up killer is nu eenmaal alleen beschikbaar voor SP2 gebruikers. Het is niet anders.

Maar waarom doe je zo moeilijk? Je hebt twee opties:
1) zelf XP SP2 installeren;
2) een third party pop-up killer downloaden en installeren.
 
buffy zei:
Nee. Die versie van IE met ingebouwde pop-up killer is nu eenmaal alleen beschikbaar voor SP2 gebruikers. Het is niet anders.

Maar waarom doe je zo moeilijk? Je hebt twee opties:
1) zelf XP SP2 installeren;
2) een third party pop-up killer downloaden en installeren.

1)XP SP2 komt er bij mij niet op, te weinig schijfruimte
2)die van IE leek me wel handig, dan een aparte. Daar had ik zelf ook al gedacht om een aparte te downloaden. Zo'n ingebakken pop up killer is handiger.
 
erwin32 zei:
Zo'n ingebakken pop up killer is handiger.
Dat is zeker handiger. Maar daarvoor zul je toch echt SP2 moeten hebben. Tenzij je Firefox gaat gebruiken in plaats van Internet Explorer. In Firefox zit een pop-up killer ingebakken.

PS: als je te weinig schijfruimte hebt om SP2 te installeren, vraag ik me af of je pc wel geschikt is voor Windows XP. ;)
 
buffy zei:
Dat is zeker handiger. Maar daarvoor zul je toch echt SP2 moeten hebben. Tenzij je Firefox gaat gebruiken in plaats van Internet Explorer. In Firefox zit een pop-up killer ingebakken.

PS: als je te weinig schijfruimte hebt om SP2 te installeren, vraag ik me af of je pc wel geschikt is voor Windows XP. ;)

Ja natuurlijk wel, alleen sp2 is iets te uitgebreid voor mijn harde schijf. Dan wacht ik lever totdat ik een nieuwe PC heb, daar zit het al standaard op voorgeinstalleerd....
 
erwin32 zei:
Dan wacht ik lever totdat ik een nieuwe PC heb, daar zit het al standaard op voorgeinstalleerd....
...en dan heb je dus ook de versie van IE met ingebakken pop-up killer. :D
 
buffy zei:
...en dan heb je dus ook de versie van IE met ingebakken pop-up killer. :D

Inderdaad, maar vroeg me af of zoiets ook apart ergens te downloaden was vandaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan