Internet Explorer werkt ineens helemaal niet meer... help

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanhage

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
118
Hallo iedereen,
Ik heb een laptop met windows vista en heb daar internet explorer opstaan en google chrome.
Maar na 2 pagina;s te bezoeken loopt IE vast en afbeeldingen en diverse knoppen toont ie niet meer. Chrome doet het wel. maar loopt ook niet 100% soepel.
Dan moet ik heel de site opnieuw beginnen en loopt ie weer vast en toont ie weer niks meer,
heeft iemand een idee?
Ik hoop het.
Gr stefan
 
Jazeker,
dat heb ik inderdaad al wel gedaan.
Heb nu wel Internet Explorer 8 beta2 gedownload. dat werkt wel iets beter maar nog niet helemaal optimaal.
gr stefan
 
Misschien kun je je internet explorer resetten. Dat hielp bij mij in ieder geval :

Ik heb dit ook een keer gehad..
Wat ik toen gedaan heb is:

Ga naar je internet explorer:
- Menu extra
- Geavanceerd
- Instellingen voor internet explorer opnieuw instellen
- Opnieuw instellen.

Hij reset dus maw je internet explorer. Bij mij was het daarna weer goed..

Het is een optie..
__________________
 
Ik heb nu Internet Explorer 8 gedownload beta2.
Die werkt ook niet vlekkeloos.
Heb nu ook firefox die werkt wel.
maar ik wil eigenlijk wel IE willen gebruiken
en een reset heb ik hem inderdaad bij IE7 wel gegeven maar tevergeefs.
Google Chrome heb ik eigenlijk vanaf het begin al super gevonden dus als het ineens niet meer werkt... heel jammer!
Maar als iemand nog ideeën heeft voor IE dan hoor ik het graag
 
Plaats even een Hijackthis log op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Hijackthis maakt een log van alles wat op je PC afspeelt en experts op één van deze twee forums kunnen hem analyseren voor je.
Alle uitleg over het programma en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
 
Maar is dat een soort defragmenteren ofzo?
En kan dat dan iets met IE?

Nu staat er bij ons thuis nog een PC, met windows vista en die heeft hetzelfde probleem met IE7, die heeft ook IE8 beta2 gedownload... maar helaas. ook problemen en bij die andere pc sluit ie ook de webpagina.
Gr stefan
 
Nee, dat is niet zoiets al defragmenteren.
Hij maakt zoals ik al eerder zei een log van alles wat er op je PC afspeelt en dit log moet je plaatsen op één van de genoemde sites.
 
Helemaal zelf ontdekt (kuch, kuch...........) Klik

Inmiddels heeft deze truuk al bij 7 bevriende relaties het sinds kort regelmatig vastlopende IE opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan