Internet Explorer zoekt niks!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy2d

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Hoi,

Ik heb hier te maken met een kabel, spywareloze installatie van XP sp2. Als ik bij internet explorer een URL invoer en ik druk op enter, gebeurd er 9 van de 10 keer niks.

Ik gebruik een wireless LAN, echter, op de momenten dat ik een pagina wil opvragen is de signaalsterkte/kwaliteit gewoon goed. Wat kan dit veroorzaken? Ik hoor wel een geluidje als ik op enter druk maar IE doet niks, er staat ook gewoon niets in de statusbalk...

Wie helpt me met dit probleem?

Tom

Dat wordt moeilijk zo.Heb je wat meer gegevens omtrent welk soort type modem/router,instelling IE etc ?

Verse installatie...Internet over wireless...Compaque router en geen rare enge dingen geinstalleerd...

Mijn IE doet het ook niet meer goed, ik heb als startpagina startpagina.nl maar als ik op iets klikt komt er gewoon niets meer, of is er iets met www.startpagina.nl aan de hand???

Nu kan ik totaal nergens meer na toe, en ik heb inderdaad die antispyware gdlw maar als ik ergens op klikt krijg ik gewoon niets meer zelfs die link die je mij gaf kom ik niet meer op????????????????/

@ melaniem, Heb even de oplossing gekopieerd hoe dit op te lossen. De afbeelding hieronder laat zien hoe je de voorgestelde actie van Microsoft AntiSpyware (Beta1) om www.startpagina.nl te verwijderen, kunt negeren, door middel van de uitklaplijst op Ignore te selecteren. Door deze keuze te maken in de uitklaplijst, blijft www.startpagina.nl gewoon je opstartpagina in je browser. Mocht je per abuis toch www.startpagina.nl hebben verwijderd, onderneem dan de volgende stappen (in microsoft internet explorer) om van www.startpagina.nl weer je opstartpagina te maken:
Surf naar http://www.startpagina.nl
Klik op Internet-opties in het menu Extra.
Klik op de tab Algemeen.
Klik onder Startpagina op Huidige gebruiken.

ignorethreat.jpg

Kopieer even de voorgestelde link naar de adresbalk < deze eerst even leegmaken dan.

kan iemand me vertellen wat er aan de hand is met mijn IE ?????, ik kan niets meer doen, en er is geen enkele url, ik kan dus niet naar andere site's doorverwzen worden , dan loopt de boel vast?????????????

Kennelijk is er wat anders aan de hand. Krijg je nog een foutmelding? Sinds wanneer gebruik je dat antispyware-programma van MS?

Gezina ik heb geen idee? ik had van de week wel enkele automatische uploads van MS en daar zat hij volgens mij tussen, maar het begon gisteren zonder dat er iets aan de hand was, ik heb alles al gedaan ik heb NIS 2005 laten scannen en ook Hitman pro enz enz ik heb geen enekle virus op syware dus vandaar dat ik het echt niet meer weer, ik heb ook de laatste hotfix van ms van Februari verwijderd, maar dat heeft ook geen zin...........

Dan heb je dat automatische antivirustooltje van MS gebruikt kennelijk, komt nu maandelijks met de Updates binnen en werkt direkt. Dat antispyware-programma, nog steeds bèta, moet je specifiek downloaden en dat heb je niet gedaan?

Mogelijk is het toch verstandig een Hijack This Log te plaatsen, kan je dat uitsluiten als er niks uitkomt.
• Lees eerst de handleiding van HijackThis:
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html
• Lees dan dit bericht goed door:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272
• Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Links kopieren naar de adresbalk dus, rechtsklik op een link, kies snelkoppeling kopieren en plak deze in de adresbalk.

Hallo Gezina, ik heb gelezen wat ik moest doen, ik heb mij proberen aan te melden bij dat forum, ik kreeg dus ook een e-mail terug, daar moet je op een link klikken om te bevestigen, maar daar gaan we weer als ik daar op klik loopt de boel gewoon vast, en dan kan ik nergens meer na toe, dus ik kan geen Hijack log plaatsen.........ik kan hem wel hier plaatsen maar dat mag niet, als ik op die link van jou klikt gebeurd er zelfs niets..........

Vreemd genoeg zijn er wel meer forummers die niet op ASO kunnen komen.

Je kan nog dit proberen, vergeet ff de link, lees de oplossing:
Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.
Meestal is dit voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

Laatst bewerkt:
Hallo hier ben ik weer ik heb ze allemaal uitgeprobeerd, met als melding dat alles geslaagd was maar er werkt nog steeds niets, ( sorry )

Even opnieuw de pc starten wil ook wel eens helpen.

Mogelijk heeft iemand nog een tip anders kan je proberen Internet Explorer en Outlook Express opnieuw te installeren of te herstellen, ik heb daar zelf geen ervaring mee trouwens. Kopieer dus weer de link naar de adresbalk: http://support.microsoft.com/kb/318378/nl

Hallo allemaal, alles wat hierboven staat heb ik inmiddels geprobeerd, ik heb zelfs service pack 2 eraf gegooid en daarna weer geinstalleerd, niets wil helpen, het is volgens mij een IE en Outlook probleem.
Ik kan me ook niet aanmelden bij ASO om een Hijack log te laten uitvoeren, omdat ik dan een mail krijg met een link voor bevestiging, maar ik kan geen link maken met outlook de pc loopt gewoon vast.
Het vreemde is dat het op andere site's wel gaat !!
En om nu te gaan formatteren dat lijk me een beetje te ver gaan, weet iemand nog iets wat ik als laatste nog kan doen????

Kopieer de activeringslink naar je browser ipv erop te klikken.

Ik had begrepen dat ook een link kopieren via Outlook niet meer wilde lukken zoals ik eerder al een paar keer voorstelde zo te handelen als gewoon links aanklikken niet werkt. (wat een prachtige zin...:rolleyes:...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan