Internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ootjuh

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Hallo ik heb een probleem,
Ik heb sinds 2 dagen dagen dat wanneer ik internet explorer opstart, de computer dan bijna vastslaat, maar het nog een heel klein beetje doet. Na een minuut of 10 krijg ik een scherm te zien dat de computer te weinig werkgeheugen heeft. Je kunt alles wel wegklikken maar dat heeft geen nut.
Ik heb gisteren mozilla firefox geinstalleerd, en die doet het wel perfect.
Weet iemand waar het aan ligt ij internet explorer?
Bedankt. :p

De bestanden elk mapje in de volgende map wissen wil ook wel 'ns helpen. (Deze haalt CCleaner nl. niet weg).

C:\Documents and Settings\je gebruikersnaam\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Niet de mappen wissen, maar de inhoud ervan.

Laatst bewerkt:
ikself zei:
De bestanden elk mapje in de volgende map wissen wil ook wel 'ns helpen. (Deze haalt CCleaner nl. niet weg).

C:\Documents and Settings\je gebruikersnaam\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Niet de mappen wissen, maar de inhoud ervan.
Het is ook niet de bedoeling da je de vetgedrukte map wist maar de map op het einde he ;)

(nouja ik zeg het maar ff)

Verder kan het ook een vette spywareinfectie zijn.

James :)

James007 zei:
Het is ook niet de bedoeling da je de vetgedrukte map wist maar de map op het einde he ;)

James :)
En dát is nu ook weer niet de bedoeling. Niet die map wissen, maar de inhoud van alle submappen van Content.IE5

Dus: je gaat naar deze map:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Daar zie je een aantal submapjes staan, waarvan je de inhoud wist.:)

Herhaal dit bij elke gebruiker op je computer.

ikself zei:
En dát is nu ook weer niet de bedoeling. Niet die map wissen, maar de inhoud van alle submappen van Content.IE5

Dus: je gaat naar deze map:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Daar zie je een aantal submapjes staan, waarvan je de inhoud wist.:)

Herhaal dit bij elke gebruiker op je computer.
Ja maar wat ik bedoelde is dat je niet de vetgedrukte map mag leegmaken. In jouw vorig bericht stond er een map vetgedrukt... ik vond het verwarrend.... Maar nu is het alleen nog maar verwarrender geworden :D :D :D

Oke ik hou me klep wel :p:p:p

ootjuh zei:
Hallo ik heb een probleem,
Ik heb sinds 2 dagen dagen dat wanneer ik internet explorer opstart, de computer dan bijna vastslaat, maar het nog een heel klein beetje doet. Na een minuut of 10 krijg ik een scherm te zien dat de computer te weinig werkgeheugen heeft. Je kunt alles wel wegklikken maar dat heeft geen nut.
Ik heb gisteren mozilla firefox geinstalleerd, en die doet het wel perfect.
Weet iemand waar het aan ligt ij internet explorer?
Bedankt. :p

Scan eens online:

http://housecall60.trendmicro.com/en/start_corp.asp

ootjuh zei:
Heb gescand en alles leeg gegooid ;):D
Bedoel je met 'alles leeggegooid' de resultaten van de virusscan of die mapjes die ik aangaf? :)

:o ......
heb ff m,n antwoord gewist, zie dat je helemaal gelijk hebt wat betreft ccleaner ikself

Laatst bewerkt:
Franz zei:
:o ......
heb ff m,n antwoord gewist, zie dat je helemaal gelijk hebt wat betreft ccleaner ikself
Oh.....k heb niet eens gezien wat er stond.:)

James007 zei:
Maar je kan het wel veronderstellen :D
:) Ja, klopt, ik zeg dat ik niet gezien heb wat er stond, maar k heb ook nooit beweerd
dat ik daar geen vermoedens van had! :p

Laatst bewerkt:
ja, die cc cleaner werkt ook goed ;), heb ut doorgestuurd aan een vriend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan