Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Hallo, als ik internet explorer start is de menubalk een zwarte streep. Moet dus gokken op welke knop ik moet drukken. Ook de balk waarin staat aanbevolen websites en hotmail nieuws is zwart. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Alvast dank.

De vraag stond bij handleidingen en wordt daar niet behandeld. Ik heb hem nu verplaatst naar zijn juiste plek :)

Het beste kunt u als eerste de instellingen van Internet Explorer herstellen naar de standaard waarden. Het is meer dan regelmatig voorgekomen dat de zwarte balken in Internet Explorer veroorzaakt worden door verkeerde/beschadigde instellingen en invoegtoepassingen. Met het herstellen van de instellingen kunt u op een gemakkelijke wijze het probleem proberen op te lossen.

Meer informatie over het herstellen van de instellingen van Internet Explorer leest u op de volgende website: http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Op de bovengenoemde link ziet u ook de "Fixit" staan die u kunt gebruiken om het probleem voor u op te lossen.

Mocht het probleem niet verholpen zijn, dan verneem ik graag welke Windows versie u gebruikt, en welke versie van Internet Explorer u gebruikt.

Hallo, Ben nu even een paar daagjes weg. Als ik terug ben ga ik dit proberen. Mocht het niet lukken hoort u nog van mij.
Ik werk met WinXP en IE8. Trouwens toch gek. Zegt steeds dat ik kan updaten naar IE8 terwijl die al geinstalleerd is.

Heb de fixit uitgevoerd en rara het was een paar uur goed. Toen weer zwarte balk. Heb toen in configuratiescherm vormgeving een nieuwe instelling gekozen, zonder aanpassingen. En nu gaat het wel redelijk. Moet om de paar dagen het thema weer instellen. Dus ik laat het hier bij. Heb geen zin meer om er nog meer energie in te steken. En dat is me wat voor mij. hahaha Ben een echte terrier.

Moet ik nog iets doen om onderwerp af te sluiten?

Heeeeeeeeeeeel hartelijk dank voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan