internet herkent ip-adres niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Faru
hai Dennis,

Ik heb je even een mailtje gestuurd, kijk even in je inbox.
Zal ik doen Faru, maar ik kan je geen tegenbericht geven. Ik lees het wel even.

Dennis.

Faru, ik zie geen mailtje van jou in mijn mailbox van Helpmij.

Dennis.

Ik heb geklikt op e-mail., dus ik denk dat je in je gewone e-mail moet kijken. Ik zie dat er ook een optie is om iemand een privé-bericht te sturen en dat dat je inbox van helpmij.nl is. Maar dat lukt niet. Ik denk dus dat het bericht naar je gewone e-mail is gegaan.

O, ik weet het al. Je bent geen verenigingslid(van Helpmij) en daarom kun je geen bericht versturen.

Hoe zullen we dat dan anders moeten gaan oplossen? Of is het bericht dat je naar mij wilt versturen confindential, dat je het in dit topic liever niet wilt?

Dennis.

Nee hoor, ik wil je alleen als bijlage het e-mule installatie-bestand toesturen.

Misschien lukt het als ik het rechtstreeks via dit bericht probeer........................

Ik heb nu het bestand als bijlage erbij gedaan, maar of het lukt..............

Eigenlijk wel, moet er morgen weer om 8 uur uit. Maar ik ben nog een kwartiertje hier, denk ik.

Faru,

Ik heb het al geprobeerd, echter krijg ik de volgende melding voorgeschoteld:

'De pagina kan niet worden weergegeven'

Aanpassing: Heb de browser gerefreshed, maar de pagina wordt niet in zijn geheel geopend. Met zo'n site heb ik toch wel de neiging om te zeggen, dat het een gemanipuleerde site is. Misschien is het verstandig dat je je eMule programma even moet scannen of in dat programma een virus ge-embedded is.

Dennis.

Geplaatst door Faru
Eigenlijk wel, moet er morgen weer om 8 uur uit. Maar ik ben nog een kwartiertje hier, denk ik.
Forceer je niet, gezondheid gaat boven alles. Morgen is er weer een dag. Kijk maar. Ben zelf pas vanavond hier weer present.

Zijn er geen andere die dit probleem kan oplossen?

Alvast een goede nachtrust toegewenst.

Dennis.

Geen virussen gevonden.
Raar, dat jij niet op die pagina komt. Als ik op die link druk (in mijn bericht) kom ik er moeiteloos.

En zo komen we van het ene probleem bij het andere.............

Ja, eindelijk nu wel.

Als je naar deze link gaat, welke moet ik dan gaan downloaden?

Ja, ik weet dat het stom is van mij om zo iets simpel aan jou te vragen.

@edit: Anders kunnen we morgen wel verder gaan. Zelf ben ik nog online(ben een nachtbraker)

Dennis.

Laatst bewerkt:
Je moet dan downloaden: Emule 0.45b. Dat is in ieder geval de versie die ik nu heb.

Nu ga ik naar bed, maar kijk in spanning uit naar morgen....

Geplaatst door Faru
Je moet dan downloaden: Emule 0.45b. Dat is in ieder geval de versie die ik nu heb.

Nu ga ik naar bed, maar kijk in spanning uit naar morgen....
Goed dan en welterusten. Tot morgenavond.
Maar ik ga nu nog even verder kijken.

Dennis.

Ik zie geen enig mogelijkheid om dat programma te kunnen downloaden. (of ik ben zo stom)

Dennis.

Zoek naar bijgaandje printje.
Daar neem je de 0.45 zip of exe
attachment.php

Maar troost je, ik krijg page not found na deze link :(

Laatst bewerkt:
Faru,

Zoals je ziet is het bijna 03:45 uur. Nog steeds krijg ik de melding 'Pagina kan niet worden weergegeven'.

Nog nooit heb ik zoiets langdurigs meegemaakt.

Ik moet het hierbij laten. Wanneer ik straks weer thuis ben ga ik verder.

Groeetjes,

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan